crash1000
Vriend van modelbouwforum.nl
Ziet er goed uit crash! die wil ik wel een keertje live zien vliegen.
Die setup is ongeveer wat ik ook in gedachten had... Die esky gyro is dus goed genoeg en heeft ook echt genoeg aan 1S? Bij Hobbycity hebben ze ook een heel licht gyrootje, maar die kan maar vanaf 5 volt dacht ik.. misschien dat dat met 1S dan niet echt wil...
en die 2 grams op de staart, hoeveel KV is dat nou? Ik heb een 3300 van bidproduct, maar daar moet al een belachelijk klein propje op om niet teveel amps te trekken..
en welke servo's heb je erop?
Ik zat te denken aan die van 2.5 gr van Hobbycity, maar die zijn nooit op voorraad...
ik vlieg vaak bij hcw waar ik ook lid van ben.
esky gyro is prima... maar niet echt iets wat ik zeg WOW. maar zo veel keuzes zijn er niet. Ik vlieg hem in non-hh mode. In HH krijg je veel bonce/wag... tenzij je gain lager zet. Maar dan draait ie weg als je vol pitch geeft. (pitch

dat andere gyro heb ik ook hier liggen. hij is net ietje groter dan van eksy, net 3mm breeder. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt nog wel. Eerst die logitec erop, daar heb ik meer vertrouwen in aangezien je veel meer kunt instellen.
tailmotor;
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7230
je moet rond 7/10k zitten op tail, andere moet je gearing gebruiken of grotere prop.
servos zijn org van walkera zelf.
Ik weet niet hoeveel amp ik trek, maar mijn esc's kunnen maar 3A aan en ze worden niet eens handwarm.
Ik kan niet wachten tot walkera met zijn micro CP komt. Lekker tictocen in de woonkamer. Gaui is weer net te groot voor mijn woonkamer.