Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat was ook mijn eerste reactie, jammer, maar voor de rest gaat het de goede kant op HenkAfschuwelijk, dat multiplex ezelshoofd
Dank je wel , nog een schip of 100 zit er niet in. Heb wel een hout kacheltje voor jeAfschuwelijk, dat multiplex ezelshoofd(hopelijk neem je me dit niet kwalijk, als het geschilderd wordt zal dit nog amper zichtbaar zijn.)
maar heel mooi in elkaar gestoken hoor, netjes !
PS ik heb nog een paar baleinen van een parasol waar je voor een schip of 100 ezelshoofden en knieën uit kan maken.![]()
Dank je wel, dat ezelshoofd is wat jij en Herman/Herby terecht opmerken is inderdaad geen gezicht. Maar een lik verf doet wonderenDat was ook mijn eerste reactie, jammer, maar voor de rest gaat het de goede kant op Henk![]()
Tja Peter, meer zat er niet in, maar ik ga lekker door hoor.Mooi opgelost Henk, ziet er nu weer goed uit.![]()
maar wel een goed ideetje, als je geen kapotgewaaide parasol met houten baleinen hebt(t'is maar een ideetje...)