Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou je mij een plezier kunnen doen door de maten op te meten? Vaak klopt de vermelding bij hk niet, alvast bedanktDe grafene lipo zijn top van hobbykinglage interne weerstand en kunnen een zware belasting goed handelen.
Er is alleen 1 minpuntje de 6s 5000 Mah 65c zijn niet meer in de EU warehouse al geruime tijd?
Dus ga ik maar weer terug naar de Gensace 6s 5000
Thx! Heb je ze ook van de 5000mAh?De 4000 mah 6s zijn 138x50x50
Oei ....Dat doe ik al een maand of 6 Arthur![]()
De grafene lipo zijn top van hobbykinglage interne weerstand en kunnen een zware belasting goed handelen.
Er is alleen 1 minpuntje de 6s 5000 Mah 65c zijn niet meer in de EU warehouse al geruime tijd?
Dus ga ik maar weer terug naar de Gensace 6s 5000
Dat kan met 40 euro verzendkosten en dan natuurlijk de invoice nognee ik bestel we de gens ace bij earobertics fijne ervaring mee en altijd netjes kwa verzending en service bestel er bijna alles
![]()
Helaas, er zitten wat vliegen in de zalf, zie Gerd's test-aanvullingen op www.elektromodellflug.de/turnigy-graphene.phpVandaag 15-07-2016 door Gerd Giese geplaatst: Turnigy Graphene in 45C und 65C vom Hobby King im Hochlasttest, unter Akku Test einsehbar auf www.elektromodellflug.de ...