HobbyKing Graphene Lipo test!

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
De grafene lipo zijn top van hobbyking:koud: lage interne weerstand en kunnen een zware belasting goed handelen.
Er is alleen 1 minpuntje de 6s 5000 Mah 65c zijn niet meer in de EU warehouse al geruime tijd?
Dus ga ik maar weer terug naar de Gensace 6s 5000

De grafene lipo zijn top van hobbyking:koud: lage interne weerstand en kunnen een zware belasting goed handelen.
Er is alleen 1 minpuntje de 6s 5000 Mah 65c zijn niet meer in de EU warehouse al geruime tijd?
Zou je mij een plezier kunnen doen door de maten op te meten? Vaak klopt de vermelding bij hk niet, alvast bedankt
Bas

Je kan ze natuurlijk altijd GLOBAL bestellen.

Dat kan met 40 euro verzendkosten en dan natuurlijk de invoice nog :( nee ik bestel we de gens ace bij earobertics fijne ervaring mee en altijd netjes kwa verzending en service bestel er bijna alles;)

Dat kan met 40 euro verzendkosten en dan natuurlijk de invoice nog :( nee ik bestel we de gens ace bij earobertics fijne ervaring mee en altijd netjes kwa verzending en service bestel er bijna alles;)

Ik vermoedde al zoiets [emoji6]
Maar wel bedankt voor de tip. Ik kende Aerobertics nog niet. Even Googlen zo.

Laatst bewerkt:
Vandaag 15-07-2016 door Gerd Giese geplaatst: Turnigy Graphene in 45C und 65C vom Hobby King im Hochlasttest, unter Akku Test einsehbar auf www.elektromodellflug.de ...
Helaas, er zitten wat vliegen in de zalf, zie Gerd's test-aanvullingen op www.elektromodellflug.de/turnigy-graphene.php
  1. Revision 11/2016
  2. Nachmessungen 12/2016
    &
  3. Bitte Beobachten
www.elektromodellflug.de/turnigy-graphene.php

Als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe tests door Gerd Giese dan kun je je abonneren op zijn aankondigingen draadje:
www.rc-network.de/forum/showthread.php/145631-www-elektromodellflug-de-NEWS
HK-Graphene-Testlipos-45C-65C_thumb.png

Laatst bewerkt:
Dat de lipo's slechter worden na een tijd bij HK is vrij normaal. De eerste batch is heel goed, daar krijgen ze dan goed referenties voor. En daar na worden ze gewoon slechter ( tot soms slecht) .
Dit is trouwens ook gebeurd bij GenAce Ik had 8 x 6s 5300mAh pakketten direct van de fabriek ( dit was voor dat ze hier in Europa leverbaar waren ), en die waren beduidend beter dan de pakketten die ik later in Duitsland besteld had.
Even voor de duidelijkheid de Gen ace van Duistland zijn nog steeds goed maar niet zo goed als die uit China van een jaar eerder.

Back