Ik denk dat we de electrocompetitie weer tot leven krijgen als we stoppen met dit topic en dat we eerst op de cluc waar je rijd onderling moet gaat praten over hoe jij het zou willen hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hield dit topic bij omdat het mij erg leuk leek competitie te rijden, maar hoe langer ik dit volg hoe minder de zin hier in wordt, denk dat ik maar rondjes blijf rijden zonder zoveel geblabla erom heen![]()
......De discussie die hier wordt gevoerd is de beste en meest constructieve die ik in jaren heb gezien. Ik heb dan ook goede hoop dat er een paar goede voorstellen uit zullen komen (ik heb er al een paar gezien)…….Wellicht kun jij voor ons eens op een rijtje zetten wat jij eigenlijk verwacht van een competitie? Wat zou voor jou een competitie leuk maken?
hehe.. ik was al bang dat de discussie al afgelopen was![]()
Toevallig weet ik dat er een importeur bezig is met het testen van budget brushless setjes waarbij er ook wordt gekeken naar de software, dus een lock op de software en een makkelijke tester waarmee je gecheckt kan worden.
Wanneer dat tot een goed resultaat wordt gebracht zal er dus een mogelijkheid zijn om zonder veel problemen een klasse op te richten die hierbij past en waarbij gelijkheid van aandrijving dus bijna gegarandeerd is! Prima voor een Instap/Stock klasse.
Nu nog genoeg animo hebben voor een dergelijke klasse.
Aan de techniek wordt in elk geval gewerkt.
Vraagje, waarom moet een instap-klasse een vastgesteld setje hebben?
Vraagje, waarom moet alleen een instap-klasse een vastgesteld setje hebben?
Ik denk dat het niet ligt aan de leveranciers of rijders.
Als er in de stock klasse een reglement komt met langere rijtijden (bv. 10 minuten per heat), en een maximale capaciteit van de lipo's (bv 5000 Mah) dat er dan een hoop problemen worden opgelost.
Dan is het niet meer wie er het hardste over het rechte end gaat, maar wie er nog steeds rijd na 9,5 minuten. Op deze manier wordt je electronica minder zwaar belast, je chassis gaat langer mee en je heb niet meer de nieuwste regelaar nodig die nog meer power geeft want dan red je je rijtijd niet meer....
Plus dat je meer rijtijd/plezier heb per wedstrijddag.
Zelf denk ik dat dit nog niet z'n gekke oplossing is...
Mvg,
George
Ik denk dat het niet ligt aan de leveranciers of rijders.
Als er in de stock klasse een reglement komt met langere rijtijden (bv. 10 minuten per heat), en een maximale capaciteit van de lipo's (bv 5000 Mah) dat er dan een hoop problemen worden opgelost.
Dan is het niet meer wie er het hardste over het rechte end gaat, maar wie er nog steeds rijd na 9,5 minuten. Op deze manier wordt je electronica minder zwaar belast, je chassis gaat langer mee en je heb niet meer de nieuwste regelaar nodig die nog meer power geeft want dan red je je rijtijd niet meer....
Plus dat je meer rijtijd/plezier heb per wedstrijddag.
Zelf denk ik dat dit nog niet z'n gekke oplossing is...
Mvg,
George
Ik denk dat we de electrocompetitie weer tot leven krijgen als we stoppen met dit topic en dat we eerst op de cluc waar je rijd onderling moet gaat praten over hoe jij het zou willen hebben.
Lees de afgelopen 13 pagina's eens terug.... Op het moment dat je een vast setje hebt dat ook nog eens goed betaalbaar is zijn een boel argumenten uit dit topic getackled!