Ik ben een van de heren die in 2011 een wedstrijd heeft meegedaan om het wedstrijdgevoel te proeven. Dit is mij toen zeker bevallen en heb vervolgens een Xtra2000 aangeschaft. Helaas in de periode daarna minder tijd, vanwege werk en besloten die keren dat ik naar de club ging, recreatief te vliegen.
Nu heb ik zeker nog interesse in F3A en zal een clinic zeker proberen te bezoeken. Wat voor mij nog wel een punt is, is dat er bij ons op de club geen (niet meer) F3A vliegers zijn. Ik kan dus wel maximaal gaan trainen, maar zonder input van iemand die achter/bij je staat, kun je nooit het maximale uit je training halen. Een club zoeken waar wel F3A fanaten zijn zul je zeggen...
Al met al zeker enthousiast en blijf dit topic volgen!
Nu heb ik zeker nog interesse in F3A en zal een clinic zeker proberen te bezoeken. Wat voor mij nog wel een punt is, is dat er bij ons op de club geen (niet meer) F3A vliegers zijn. Ik kan dus wel maximaal gaan trainen, maar zonder input van iemand die achter/bij je staat, kun je nooit het maximale uit je training halen. Een club zoeken waar wel F3A fanaten zijn zul je zeggen...
Al met al zeker enthousiast en blijf dit topic volgen!