Home-Made Cross baan

Of wat denk je van de buren die rustig in de tuin willen zonnen/koffie drinken en er wordt flinke herrie gemaakt.

Daarom dus die electro off road :D
of ze zitten lekker te zwemmen in hun zwembad :D
Maarja ik heb een ook een topic over een electric auto bij electro auto's :D

Laatst bewerkt:
of dat ze bij het resturant achter aan het spelen zijn met 20 kleinen kindjes ?
dat is ongeveer 20m vederop

Zelf als nieuwe nitro rijder sinds 1 week probeer ik toch minimaal last te maken voor de buren en omwonende.

Als ik niet op een lege parking ga rijden rijd ik eigenlijk op de straat :P ik wacht tot er een auto voorbij rijd, die hier gemideld 40 a 60 rijden en ga hen achterna ;)

Heb onlangs een filmpje gezien van elektro wagens, lijkt mij niet veel trager. Enige wat mij eigenlijk tegenhoud voor elektro is dat ik zeker een 8 a 10tal batterijen zou willen, mits deze maar een 15tal minuutjes meegaan. Wat een flinke investering is, de betere batterij loopt al op tot aan de 80 a 100€ heb ik gemerkt :(

Zelf als nieuwe nitro rijder sinds 1 week probeer ik toch minimaal last te maken voor de buren en omwonende.

Als ik niet op een lege parking ga rijden rijd ik eigenlijk op de straat :P ik wacht tot er een auto voorbij rijd, die hier gemideld 40 a 60 rijden en ga hen achterna ;)

Heb onlangs een filmpje gezien van elektro wagens, lijkt mij niet veel trager. Enige wat mij eigenlijk tegenhoud voor elektro is dat ik zeker een 8 a 10tal batterijen zou willen, mits deze maar een 15tal minuutjes meegaan. Wat een flinke investering is, de betere batterij loopt al op tot aan de 80 a 100€ heb ik gemerkt :(

Dat is waar maar als ik gewoon 3 accu's heb en dan gewoon als ze op zijn meteen oplaad kan het toch wel even mee en anders hebben de buren maar eventjes pech tot m'n accu's weer vol zijn :D

Wij hebben hier ook de tuin omgetoverd tot race baan,

het resultaat:

DSCN3001_resize.JPG

nikon2%20004.JPG

rooney039.jpg

Totale oppervlakte is 400 m2 we hebben een baanbreete aangehouden van 3,5 meter.

Meer foto;s en info vind je hier:
rc-achterhoek

Wel hebben we allemaal een 3 kamer uitlaatje op de auto's en hebben we een decibel meter in huis in verband met de mogelijke geluids overlast. Maar ik woon op een industrie terrein dus dat zal gelukkig allemaal wel meevallen.

Laatst bewerkt:

het resultaat:

wij willen hem ook zo gaan bouwen
maar dan meer bochten etc,

mod-edit (hezik): graag niet hele berichten quoten inclusief foto's etc, daar worden topics zo lang van, het leest niet prettig

Laatst bewerkt door een moderator:

het resultaat

Leuk gedaan maar wat wapske ook al zei wij willen meer bochten etc.
En bij ons staat het echt ook helemaal vol met hoge planten :D

mod-edit (hezik): graag niet hele berichten quoten inclusief foto's etc, daar worden topics zo lang van, het leest niet prettig

we zijn vandaag maar is begonnen hier de ruimte die we hebben :
full

full

srry voor de slechte foto's het is met mijn mobiel gemaakt :p

pfoee wat was het heet we hebben nu een baan van 1m breed en al 4m lang gemaakt :-) we gaan vanavond miss veder

Dat is waar maar als ik gewoon 3 accu's heb en dan gewoon als ze op zijn meteen oplaad kan het toch wel even mee en anders hebben de buren maar eventjes pech tot m'n accu's weer vol zijn :D

Mjah klopt wel, snel laders duren misschien een 30 minuten. Maar had ook ergens opgevangen dat de 'high performance' batterijen toch een paar uur moeten 'leeg' blijven voor je ze terug mag opladen.

Mooi stukje grond btw, maak er wat vet van ;) Heb ook op conrad website die ik van iemand hier kreeg markeringen gevonden met led verlichting in die nog te betalen viel, is misschien tof voor aan de bochten als het al wat donker word :)

verzoek aan diegenen bij wie ik het verwijderd heb, graag niet hele berichten inclusief foto's etc quoten om dan zelf 2 regeltjes te typen.. dat is zo dubbel allemaal ;)

oke hezik ik zal erop letten

@mahoke ja het wordt nog wel een klusje maar dat komt wel goed we gaan de randen eerst met zand maken en dan boven op een heipaal (of iets anders)
en er is al een schep krom van het steken :-)

Laatst bewerkt:
Gras doodspuiten lijkt mij ook niet echt de bedoeling, die rommel die je dan in je grond spuit krijg je ook weer in je auto, enz.

Gras is wel dood te krijgen door het te beregenen als de zon flink schijnt, maar ideaal is dat niet. Afsteken is toch het beste.

Gras doodspuiten lijkt mij ook niet echt de bedoeling, die rommel die je dan in je grond spuit krijg je ook weer in je auto, enz.

Gras is wel dood te krijgen door het te beregenen als de zon flink schijnt, maar ideaal is dat niet. Afsteken is toch het beste.

tja zullen de buren ook blij mee zijn als hun heg + hun verhging waar hun zwembad in staat in de hens staat ,

het best is denk ik toch eerst uitsteeken en dan gras kort maaien dan zie je de baan beter omdat die van zand is

Mjah klopt wel, snel laders duren misschien een 30 minuten. Maar had ook ergens opgevangen dat de 'high performance' batterijen toch een paar uur moeten 'leeg' blijven voor je ze terug mag opladen.

Mooi stukje grond btw, maak er wat vet van ;) Heb ook op conrad website die ik van iemand hier kreeg markeringen gevonden met led verlichting in die nog te betalen viel, is misschien tof voor aan de bochten als het al wat donker word :)

Ow, waarom zouden ze zo lang leeg moeten blijven?
En cool idee maar overdag rijden is ook goed :D

Back