Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zul je er ook weinig problemen mee hebben. Spelen allemaal kleine factoren een rol die elkaar tegenwerken en een beetje tijd nodig hebben om tesamen een probleem te vormen. Het was best raar, want gewoon even heel kort pitch terug nemen was geen enkel probleem, en ook een plotselinge lastwissel, zowel richting hoog of laag, was geen enkel probleem, gewoon verbazend hoe snel die GV-1's kunnen reageren. Maar langer dan een seconde of 4 a 5 met minimum pitch afdalen, en het gelazer begon. Kreeg het wel iets beter met een wat schralere afstelling op de L-naald, maar dan liep de motor weer minder betrouwbaar stationair en kreeg ik het stationair toerental ook niet goed naar beneden.Klopt helemaal met wat je zegt Brutus, maar ik vloog niet met schaal, maar ik roerde lekker met de sticks vol positief/negatief.
Dit was eerst ook met GV1 en later met de gov van Vbar neo met beide geen probleem en weinig nullast
Maar nogmaals ik vloog/vlieg geen schaal.
Maar ik weet niet of die 1:40 ook voor jouw motor geldt. Let wel: Zenoah zegt 1:25, en Vario zegt 1:40, en in dat specifieke geval blijkt dat Vario gewoon domweg gelijk heeft.
Ik weet niet wat de 290 verbruikt... Ik had de 230, en die hield een ruim 11 kilo wegende schaalheli bijna een half uur in de lucht met 500 ml brandstof. Diezelfde motor kon met een 7 kilo wegende BenzinTrainer met die hoeveelheid ongeveer 3 kwartier toe. Ik denk dat je dat half uur wel gaat halen, al is dat natuurlijk ook behoorlijk afhankelijk van je vliegstijl...Ben ook wel benieuwd wat die Zenoah sowieso gaat verbruiken, de DLE twin was behoorlijk dorstig, hoop nu met hetzelfde 550ml tankje minimaal een half uur te kunnen vliegen.
Heb nog wat lees voer, misschien heb je er wat aan
Die instructies zijn behoorlijk anders dan het halve A-3tje wat Vario meegeeft....Heb nog wat lees voer, misschien heb je er wat aan