ziet er erg goed uit, heb je nou veel extra weg moeten knippen om hem goed passend te krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja na een proefje met een stukje rubber , maar laten gaan was geen potjemudflappen,niet nodig man dat zand moet eronderuit spuiten
dat ga je toch niet tegenhouden!
.
BEC is een klein stukje electroninca waar mee waarmee je je servo / ontvanger rechtstreeks kan voeden vanaf de accu.
vroeger had met nog een aparte ontvanger accu
de meeste externe BEC's zijn "switching" en interne BEC's zijn Liniar.
nu weet ik daar tussen niet precies het verschil, maar een switching is wat je wilt.
huidige zware/snelle servo's kunnen best wat stroom vragen en dan is de interne BEC van de regelaar soms niet afdoende. om eventuele electrische storingen op te kunnen vangen word vaak een externe BEC van minimaal 5 Ampere aangeraden. de interne BEC's zijn vaal maximaal maar 1,5 of 3 Ampere.
de externe BEC zorgt ook voor een hele stabiele spanning op je servo, sommige BEC's kun je de uitgangsspanning instellen op 5.5V, 6V, 6,5V zelfs 7,4V
Als de servo het aan kan , hoe hoger de spanning deste meer kracht je servo heeft.
HOBBYWING RC UBEC 5V 6V 3A Max 5A Lowest RF Noise BEC - eBay, Other, RC Engines, Parts Accs, Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 13-mei-11 09:08:18 CEST) deze heb ik ook in mijn slash 4x4 zitten. prima dingetje .
hier heb je de CCBEC ( heb ik in mijn crawler zitten ) de CCBEC is programmeerbaar en max 10A maar een stuk duurder.
en de CCBECpro nog groter/zwaarder/uitgebeider niet nodig zeg maar
Castle Creations | CC BEC and CC BEC Pro
er zijn vast mensen die het beter en uitgebreider kunnen uitleggen als ik. maar dit is mijn poging
edit: maar wat ik al zei, komt anders eens langs bij ons in bergschenhoek. niet ver bij jou vandaan.
zondag's of dinsdagavond zijn we open.
jumper op de bec naar 6v
rode draad van de ontvanger wegknippen uit stekkertje
de + en de - van de UBEC die soldeer je aan de + en de - van de regelaar
en je stekkertje van de UBEC steek je in de ontvanger
de slash heb ik niet meer
die is een flink stuk zwaarder aan de voorkant
als je een botsing maakt is hij dan nog wel flexibel?
vandaag even een andere accu bak er in gezet.
die lipo op zijn kant vond ik maar niks,nu is het gewicht nog lager nu die ligt.