Hong-Nor SCRT10 TOPIC

wat is het verschil?
alleen dat de body blanco is met de raceroller?

in ieder geval veel plezier met je aankoop en laat weten wat jij vind van de stocksetting,en wat jij er allemaal aan verandert.

wat is het verschil?
alleen dat de body blanco is met de raceroller?

in ieder geval veel plezier met je aankoop en laat weten wat jij vind van de stocksetting,en wat jij er allemaal aan verandert.

verschil, zijn ook de full aluminium instelbare schokbrekers ,en andere veren , en idd de blanko kap , tot zover kunnen bedenken .

EDIT : komt net de DPD aan de deur en jawel de juiste SCRT , straks alles inbouwen ....:cool:

aha,ja ik heb zelf de rtr versie nog niet zien staan in de winkel.
en vanaf een plaatje zie je niet alles.

ja die full alu schocks zijn fijn,heb zelf nu de bigbores eronder gezet alleen heb nog geen zachte veren gevonden die er bij passen.
dus ga binnenkort weer met de orginele rijden en kijken hoe dat gaat op vlijmen.

De eerste indruk is goed , electronica e.d gemonteerd,mooie handleiding erbij met set-up sheets :cool:,ga nog geen settings veranderen , eerst maar ff de "shakedown" straks ,ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
De " shakedown" is achter de rug , aangenaam verrast door de handeling van de auto , zeker in het bochtenwerk :eek:, nog te doen : skidplate voorzijde veranderen en ubec inbouwen, later maar eens kijken naar de lipo positie en esc positie..:p

ben nu al een tijdje bezig om een 19t pinion te installeren maar snap niet helemaal hoe het werkt
dan denk ik dat alles goed vast zit en dan kan ik de motor draaien en dan staat de pinion weer veel te strak tegen de spur aan
als ik zelf de schroeven strakker vastdraai draai ik de pinion ook te strak op de spur...

wat doe ik fout?

ben nu al een tijdje bezig om een 19t pinion te installeren maar snap niet helemaal hoe het werkt
dan denk ik dat alles goed vast zit en dan kan ik de motor draaien en dan staat de pinion weer veel te strak tegen de spur aan
als ik zelf de schroeven strakker vastdraai draai ik de pinion ook te strak op de spur...

wat doe ik fout?

Je gebruikt de papiermethode ??? Dun reepje (print) papier tussen de tandwielen gedraait ?

Met die methode moet het wel goed gaan... Desnoods doe je een stukje dubbel als de motor de neiging blijft houden te verdraaien en daarmee strakker te gaan staan.

Het papiertje zorgt dan voor de juiste afstand tussen de tandwielen .

gebruikte inderdaad deze methode met dun papier, heb het nu voor elkaar gekregen met een stuk dikker papier, alles vastgedraaid, papier zat erg vast, dit rustig er tussenuit gehaald en alles draait goed en lekker soepel.
blijft ook goed zitten, gisteren al een eerste testrun gedaan en het zit perfect vast nu

Voor mij niet. Ik kan niet voor anderen spreken maar ik vind de SCRT10 stock al prima rijden, maar ik had dan ook alleen de Slash 4x4 als referentie.

.

Same here!, was mij nog niet zo opgevallen van die flex, de auto is zo uit de doos , zeker stabieler dan de 4x4 slash , ik wacht elke keer als ik ga rijden op schade, maar helaas......:p;)

Laatst bewerkt door een moderator:
al die filmpje's van mij zijn met de stock scrt10 die ik op youtube heb staan.
en daarmee reed die voor mij ook het beste,heb met de bigbores aan de voorkant de schocktower van achter moeten monteren anders gingen de bigbores er niet op.

maar ook dit rijd fantastisch en zeker als ik er wat slappere veren erop zet.

Same here!, was mij nog niet zo opgevallen van die flex, de auto is zo uit de doos , zeker stabieler dan de 4x4 slash , ik wacht elke keer als ik ga rijden op schade, maar helaas......:p;)

ik heb er ook geen last van oid maar het viel me op tijdens wat onderhoud aan de auto

wacht wel met het upgraden tot er echt wat kapot gaat, heb er zo geen last van en het rijdt goed zo uit de doos :D

zo me nieuwe body ook weer klaar voor gebruik.
eigenlijk zoals proline het op hun site hebben staan kon deze body hier niet op.

nu zag ik dat er bij andere body's bij staat dat het past met minimale aanpassingen,dus iets meer weg knippen dan wat je bij een andere wagen zou doen.

dus ik aan de gang en zie hier het resultaat.

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back