Heb je mooi beletterd Raymon! Of komt dat zo uit de box.
Jaja.. comming out of de box.. issu ARF, kitje... of zelfbouwplannologie haha...
Damien... je lijkt 'gecharterd'...
E-Hawk op de richtbank... pook afgebroken... mof maken, versterken... 2017
Puzzeltjes bedenken...
Bekijk bijlage 426823
Uit carbon een mooi mofje vezinnen... zit dan ook niet ver van de grens... dus dat moest lukken...
Bekijk bijlage 426824
Gr Bas
Ja de term 'Hotliner' stond op RCgroups in een draadje over deze kist. Na de maiden werd per direct duidelijk dat dit niet op ging voor deze zwever haha.
CG op 60mm zitten ongeveer. Uitslag van de V-tail ook wat vergroot. Dat was dermate weinig dat ik vreesde weinig tot niks te zeggen te hebben.
Maar dat allemaal wel vrij goed ingeschat.
uitslag op ailerons in de zender verkleind naar 15mm naar boven. 9mm naar beneden. Timmermans oog wel te verstaan. Leek me een tikje enthousiast hoe het origineel zat. Toestel leek me G krachten te schuwen. Alles erg zwak.
niet te verkleinen met de originele linkage. Wel geprobeerd. Had geen zin een nieuwe te maken.
Wat daar ook stond is dat er 2 types zijn. De eerste met glasvezel romp. De tweede met plastic romp.
Met name die laatste variant wilde graag breken. Ook bij de vleugel bevestiging. Er is iemand die complete upgrade rompjes maakt voor dit toestel:
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?780835-E-Hawk-1500-from-Thunder-Tiger/page81
De vleugels ogen wat getordeerd. Waaiboom hout.
Is je mof van carbon Bas? Ziet er goed uit!
Mijn carbonnen staartstuk is ook gebroken geweest. Is nu ingebonden met carbon weefsel. Niet juh van het. Maar het werkt.
De mijne is uitgerust met 2 servo's in de vleugel. Origineel kwam hij met 1 enkele in het midden toch?
Toestel remt ook erg abrupt af met landen. Staat bijna direct stil. Dat zal ook niet meehelpen vrees ik. Zat er aan te denken de onderkant van de romp te voorzien van een waxlaag.
Vond het niet leuk er mee te vliegen. Alhoewel hij goed vloog. Niet geheel mijn ding. Raar wegvallen viel me inderdaad ook op
Leuk ding voor op Vakantie inderdaad.