Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niet vooruit en achteruit tegelijk,
of pirouetteren,
maar dat moet ook anders uit zien,
nose in gaat toch maar goed man,
plan jou oefeningen en wat je wil doen,
dan lukt het ook,
Thanks voor de tips!Dat komt omdat je geen bocht maakt.
Je controleert hem niet, dus komt hij er raar uit. Je corrigeert hem niet, dus knalt hij voluit een kant op.
Probeer eerst te concentreren op je hoover.
Hij is te onrustig. Hou de rotordisc rustig. Zorg dat hij niet zo all over the place is.
Probeer hem te anticiperen.
In het begin zie je veel acties waarbij je net te lang een beweging/correctie vasthoud, waardoor de heli de andere kant op gaat. Waarop je dat weer moet corrigeren.
....
De correcties die je maakt, moeten goed zijn. Groot genoeg, lang genoeg.
Dat bochtje wat je maakt, is geen bocht.
Je vliegt verdomt had vooruit, en draait gewoon de staart om.
Langzaam vliegen. Beheerst. 1 snelheid.
.....
Maar je moet hem beheersen, voor je hem hard vliegt.
Des te harder je gaat, de belangrijker het is dat alle correcties exact getimed, groot genoeg en lang genoeg zijn. Alledrie, en niet 1 van de 3
't komt er eigenlijk op neer: doen doen doen .... veel vliegen / oefenen
...
Geef eerst een tik aileron (niet vast houden want dan blijft je heli doorkantelen) in de richting waar je je bocht in wil zetten en gebruik daarna je rudder er bij om de bocht door te zetten. De heli zal dan de neiging hebben snelheid te maken/te dalen, dit corrigeer je met backward elevator. Wil je de bocht afronden/eindigen dan rudder los en een tik aileron in de andere richting om de heli weer recht te zetten
...
ik zie extreem slecht diepte in een sim. Lukt me gewoon niet.. in het echt vlieg ik zonder problemen volgas door een hal, in de sim raak ik altijd net de ene boom...
diepte etc, op 1 plek stilhangen is heel erg moeilijk in de sim
So true. Soms moet je iets gewoon doen/durven om een stap te kunnen zetten.Bochten maken is naar mijn idee ook een kwestie van durven.
ik heb ook lang zitten klooien met mooie bochten maken.
maar zoals student ook zegt, snelheid is wel aangenaam om een fijne bocht te maken.