hpi baja 5t topic

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
ik wil tzt wel graan zo'n baja 5T halen.. maar dat deze 300 euro duurder moet zijn hier dan in engeland,.. snap ik niet helemaal :x
Klagen over de prijs heeft geen zin... vindt je het in Nederland te duur, haal je het elders... :mrgreen:

Ben alleen bang dat je hem voor die genoemde €1050,- niet in huis zult hebben... vaak vergeten we voor het gemak de verzendkosten e.d. maar even...

De prijs is de US mag misschien veel lager liggen, maar daar komen ook nog verzendkosten en invoerrechten etc. bij... Ben je dan nog steeds goedkoper uit als in Nederland?

mari , dat zeg ik
klagen heeft geen zin nee , maar waar zit het verschil in ?
uit amerika halen is geen goed plan , uit engeland halen wel , ik heb al geinformeerd wat de kosten zullen zijn . dan ben je nog steeds veeel goedkoper uit . wat zeg ik , erheen gaan halen kan bijna uit :]
in amerika is ie een stuk goedkoper , hoe komt dat ? wie steekt er in dit verhaal een paar honderd euro in zn zak , hpi of de winkelier ?
vraag me af waarom er op de site van pitstop er een hele poos 1150 heeft gestaan , en sinds eergisteren staat er wat anders ?
vind t gewoon bullshit dat wij hier weer eens een hogere prijs moeten betalen dan andere landen .

Het grootste gedeelte van het verschil zit in de BTW en invoerrechten. Daarnaast is de laatste tijd de dollar flink gestegen ten opzicht van de euro (ruim 20%) waardoor de prijzen in Nederland behoorlijk gestegen zijn.

vanwaar dan dat meerdere uk shops er dezelfde us prijzen op na houden , terwijl in nl en duitsland alles boven de 1300 ligt ? van de uk kun je gewoon kopen zonder invoer of btw .

vanwaar dan dat meerdere uk shops er dezelfde us prijzen op na houden , terwijl in nl en duitsland alles boven de 1300 ligt ? van de uk kun je gewoon kopen zonder invoer of btw .
Misschien hebben die shops eerder GROOT ingekocht... een shop die weinig of geen auto's op voorraad neemt, kan bij een stijgende dollarkoers de eerdere lage prijs niet handhaven...

Voor ons is het gissen waar de prijsverhoging vandaan komt, wil je het exact weten zal je de vraag moeten stellen aan die betreffende shop-houders... Denk alleen niet dat ze het je gaan vertellen :mrgreen:

ik heb gisteren ook mijn ogen laten vallen op de baja 5 t wat zijn de ervaringen voor de mensen die er een bezitten
ik zou toch graag de meningen eens horen van de baja 5 t piloten
liefst niet over de prijs zeuren maar wel over de kwalitieten of de negatieve zaken

ik heb gisteren ook mijn ogen laten vallen op de baja 5 t wat zijn de ervaringen voor de mensen die er een bezitten
ik zou toch graag de meningen eens horen van de baja 5 t piloten
liefst niet over de prijs zeuren maar wel over de kwalitieten of de negatieve zaken

de prijs kan je net zo gek maken als je dat zelf zou willen.
je kan ook een baja halen 2e hands en dan een ombouwsetje voor pakweg 300 naar de hpi 5T

heb je ook meteen 2 auto's
half jaar de een half jaar de ander :p

Ja maar die ombouw set is niet compleet. Je hebt dan volgens mij nog niet alles wat op de 5T zit, en de nieuwe velgen en banden zitten er ook niet bij. Toch ruim 300 euro voor een kappie en wat plastic.

2e hands baja 700 tot 800 euro 300 euro voor setje ombouw naar 5t 300 euro zit je nog onder de 1400 nieuwprijs van de 5t :p

Ja, maar dan heb je nog niet alle features van een Baja 5T. 4 nieuwe banden en velgen zitten ook weer aan de ruim 100 euro, en als je een 5B koopt, dan zit er geen 26cc in, geen tuned uitlaat, heavy duty parts etc. Het is denk ik alleen goed te doen als je al een goede Baja hebt, en voor de rest alleen de looks van de 5T wilt hebben.

Ik zelf vind de looks van de 5T geweldig, alleen vind het wat prijzig om nu alles om te toveren.

Hallo jongens,
Eventjes een rare reactie van mij. Jullie mogen mij verdoemen of wat je maar wilt, maar kunnen jullie lezen wat er in sommige topics gevraagd wordt of gaat het altijd maar om de centen? :confused: Wanneer iemand iets vraagt over de kwaliteit van een bepaald product wordt de vraag bijna nooit beantwoordt en wanneeer je dan 2 of 3 reacties verder leest is alles wat de klok slaat PRIJS PRIJS PRIJS. Sorry maar als alles altijd maar op de kostprijs aankomt zou ik liever niet reageren, laat de prijs maar over aan de koper van het product, hij zal wel zelf bepalen wat hij ervoor over heeft.:)

Hallo jongens,
Eventjes een rare reactie van mij. Jullie mogen mij verdoemen of wat je maar wilt, maar kunnen jullie lezen wat er in sommige topics gevraagd wordt of gaat het altijd maar om de centen? :confused: Wanneer iemand iets vraagt over de kwaliteit van een bepaald product wordt de vraag bijna nooit beantwoordt en wanneeer je dan 2 of 3 reacties verder leest is alles wat de klok slaat PRIJS PRIJS PRIJS. Sorry maar als alles altijd maar op de kostprijs aankomt zou ik liever niet reageren, laat de prijs maar over aan de koper van het product, hij zal wel zelf bepalen wat hij ervoor over heeft.:)
goed pippie
ik vraagde mijzelf ook al af of we het hier bijna over de bankencrissis zouden krijgen of de voor of nadelen van de baja 5t het kan ook zijn dat er door de wat mindere economische vooruitzichten er bij niemand nog geld over is om zo een 5t te kopen
blijkbaar bezit nog niemand deze auto
mochten er mensen zijn die hem toch bezitten gelieve eens de plus en minpunten te bespreken
deze zou ik toch graag even horen alvorens er zelf een aan te schaffen
ik kijk er naar uit.........

Als je de plus en min punten wilt weten , kun je ook het baja 5b topic doorspitten , want onderhuids is er eigenlijk niks veranderd , het is een andere bodykit , bumpers , banden . kijk anders maar eens op de hpi site , daar kun je de verschillen zien ;)

Hallo jongens,

Niet iedereen is zo goed bedeeld dat ze maar alles kunnen kopen wat ze willen. Degene zegt zelf nog nu nog geen geld ervoor te hebben. Neem aan dat ik dan wel kan en mag zeggen wat de kosten zijn, en of het opweegt tegen de verandering die je teweeg brengt. En heb daarbij ook nog vermeld waar op te letten bij de aankoop van een Baja, zie ik in andere reacties nog niet terug ;)

Back