@rumboy: Mooi man, is een fijne kar ! Lekker stevig door die welbekende uitstekende HPI kwaliteit ! Is je Blitz nog stock en ben je nog van plan wat te veranderen of niet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Blitz is helemaal standaard. Denk dat ik er nog wel een flux setje voor ga aanschaffen. En als ik vrij kan krijgen ga ik in oktober eerst een keer meerijden met de no-nitro cup in appingedam.@rumboy: Mooi man, is een fijne kar ! Lekker stevig door die welbekende uitstekende HPI kwaliteit ! Is je Blitz nog stock en ben je nog van plan wat te veranderen of niet ?
\
en ik weet zeker dat je er veel fun mee gaat hebben
kom eens een keer mee naar een rallycup zou ik zeggen.
ps ik heb altijd met een 0.07 6.5 kg servo gereden. meer dan zat
groet marcel
De eerste wedstrijd gaat al niet lukken. Dan rijden we al een HBC ook in Den Haag trouwens.
De eerste wedstrijd gaat al niet lukken. Dan rijden we al een HBC ook in Den Haag trouwens.
Kreeg vanmorgen mijn lipo binnen dus gelijk maar even gereden met de blitz. Hij rijdt super en nog snel ookals het droog is ga ik hem even in appingedam proberen morgen.
Ja dat weet ik als ik vrij kan krijgen ga ik zeker meedoen. Ik rij er bijna elk weekend maar dan met de baja 5b :lol: moet toch een klein voordeeltje zijn.Als je wedstrijd wil rijden, op de 17e oktober is er een No-nitro wedstrijd met een SC klasse (2wd, 2wd-mod, 4wd), in Appingedam
He André, heb me zojuist ingeschreven voor de stock SC 1:10 dus tot de 17eZou heel leuk zijn, als er een flinke delegatie rijders uit de meer noorderlijke regionen komen. 't is net voor niks dat we de banen hebben proberen te spreiden over het gehele land.
Hopelijk tot de 17e
André
Nog tips/suggesties iemand ?
Ja je inschrijven op de e-mail afsrakenlijst van Off Road Alkmaar en net als wij elk weekend komen racen in de Boekelermeer. Ik rijd er altijd met mijn trouwe maar enorm oversturende Blitzy.
Mods: stabi achter, EzRun 8,5 setje, overtray, en gewoon sportief maar karaktervol rijden.
Hey, gaat prima met de overtray er op. Ik rijd nooit meer zonder. Kan ook niet anders, hij zit vast. Kijk, rijden is voor ons 3 rondjes knallen, en dan weer heen lopen om de auto's weer rechtop te zetten. Dus kans om heet te worden heeft de esc niet.Over je mods, heb je last van hoge temps met de overtray of valt het mee ? Heb je baat bij de stabi ?
Ik heb de upgrade uitgevoerd en mijn Blitz is nu de BLBLITZ.