HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

bedankt mr m. voor de specs.
Ik heb er zelf nog niet echt naar gekeken, wat er allemaal precies op zit.

Ik heb hem alleen even lief geknuffeld en met babydoekjes zacht schoon gewreven ;)

.21 motor = 3,5cc LRP Z.21R spec2 motor. Gemeten snelheid op asfalt met een gare (te lage snelheid aangevende) conrad radargun op 75 km/uur. Bandjes; voor Panthers, achter ATS. Standaard ziteen er LRP Kamikaze bandjes op en die zijn helemaal top. Net als de ATS bandjes overigens.

Voor de rest, kijk ff op de LRP site: LRP - LRP S8 BX RTR - 1/8 Nitro Buggy RTR

En de promo film:
En ja, die sprongen maken met dit ding; dat is kinderlijk eenvoudig.

Wat ik nou niet echt helemaal snap..2.01 PK..en een 3.5cc motor. Ik heb een 3.0cc motor met 2.2 PK. Deze zal toch meer PK moeten hebben? Waarvoor is die meerderheid cc dan?
Verder ziet de wagen er aardig goed uit. Pinty, wat lief dat je hem hebt geknuffeld :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Alle motor fabrikanten die waarden opgeven hebben een klein chineesje in dienst met een hele grote duim, door hem worden dagelijk nieuwe specs geproduceerd welke die uit die grote duim zuigt!

sucking_inhibitor.gif

en je kan op je vingers natellen, dat een 3,5cc lrp meer vermogen moet hebben dan een 3.0cc beginners-blokje

Dat moet een bijzonder onderdeeltje zijn dan als het zo lang moet duren.

Haha, het is een Upright Set. Die kost rond de €10,-
De leverancier van HPI Racing was gesloten, dus de verkoper kon ook niet exact zeggen wanneer het was. 3 weken geleden moest ik geschat nog maar 2 dagen wachten...

Haha, het is een Upright Set. Die kost rond de €10,-
De leverancier van HPI Racing was gesloten, dus de verkoper kon ook niet exact zeggen wanneer het was. 3 weken geleden moest ik geschat nog maar 2 dagen wachten...

Dus hoe weet je dat het nu WEL 2 dagen zijn? :p

Misschien nog 3 weken lol.
En er zijn wel meer leveranciers van hpi, als het om garantie gaat is het natuurlijk anders :)

Klopt, maar als het mijn fout is, valt het als 't goed is ook niet onder garantie. (Jammer genoeg niet)

Gewoon wat lullen.. Ik heb ook al een uitlaat door laten branden door wheelies en weet ik veel. Mja als je goede service heb dan vergoeden ze het :)

Gewoon wat lullen.. Ik heb ook al een uitlaat door laten branden door wheelies en weet ik veel. Mja als je goede service heb dan vergoeden ze het :)

Haha, cool. Maar moet de winkel het vergoeden of de fabrikant? Ik denk eerder de fabrikant toch?

Gister nog 2 tankjes gereden, met m'n oom samen. Klein jongetje heeft mijn kan met nitro omgetrapt, dus ben vandaag weer mijn geld gaan ophalen en ga binnenkort een nieuwe halen..door hem moesten mijn oom en ik stoppen met rijden..

Haha, cool. Maar moet de winkel het vergoeden of de fabrikant? Ik denk eerder de fabrikant toch?

Gister nog 2 tankjes gereden, met m'n oom samen. Klein jongetje heeft mijn kan met nitro omgetrapt, dus ben vandaag weer mijn geld gaan ophalen en ga binnenkort een nieuwe halen..door hem moesten mijn oom en ik stoppen met rijden..

Lijkt het je niet verstandig om de dop er op te draaien?

Is nog beter tegen vuil en verdampen ook.

Back