HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Er worden heel vaak gaten in een kap gemaakt om tijdens het rijden te kunnen tanken, zo kan je lekker doorrijden zonder je motor uit te zetten en opnieuw te starten en kan je toch redelijk lang rijden.

Een 160cc tank is best groot in vergelijking tot jou 75cc tank, dus de kans dat het gaat passen is niet zo groot.

Er worden heel vaak gaten in een kap gemaakt om tijdens het rijden te kunnen tanken, zo kan je lekker doorrijden zonder je motor uit te zetten en opnieuw te starten en kan je toch redelijk lang rijden.

Een 160cc tank is best groot in vergelijking tot jou 75cc tank, dus de kans dat het gaat passen is niet zo groot.

Oh, ja dat is jammer :(
Ik zal toch even informeren. Wie weet kan het wel!

Voila,

2010_08280002.JPG

Even een tyrap om het klepje doen stukje brandstofslang er om heen op de lengte dat je hem kunt pakkn en vast zetten met het dingetje van een 2e tyrap.

Net als op deze wijze dus:
http://www.rc-junkies.nl/news/index.php/2005/09/makkelijk-bodyclips-losmaken-en-vastmaken/

Maar het zal vst kunnen om er een andere tank op te maken.

Beetje creatief met steuntjes en een stuk slang en het zal vast lukken.

Of je ziet hier een asje onder en een dissel er aan ;)
gc.jpg

Een savage tank gaat niet heel erg makkelijk passen omdat hij geen mooie vlakke bodem heeft maar een plank halverwege..
Als je een andere tank zou willen proberen kun je beter kijken hoe lang en breed een mooie truggytank is. Deze zijn 150cc.
Dan weet je waar je gaten moet gaan boren in je chassis en of hij qua lengte wel past of niet..

Gat never nooit passen.. is 2 keer zo lang bijna.. gewoon grotere vulfles halen en goed afstellen, moet je makkelijk 10 minuten kunnen halen.

Bedankt allemaal. Ik heb liever geen gaten in mijn kap, (ik ben nog net iets te zuinig). Ik zal, wat caretaker zegt, een truggytankje proberen. Allemaal bedankt voor jullie hulp

Mocht een truggy tank (150cc) niet passen, kun je kijken naar een buggy tank (125cc). Ik heb nog iets van 3 tankjes liggen voor een Hobao, die kan je wel ff passen.

Maar ik denk niet dat het gaat lukken ;)

oh....neem die dan de twaalfde ff mee....kan ik ook mooi even passen op mijn bruggy. Het tankje wat ik er nu op heb zitten vindt ik niet mooi....(kan ook, toch?? )

oh....neem die dan de twaalfde ff mee....kan ik ook mooi even passen op mijn bruggy. Het tankje wat ik er nu op heb zitten vindt ik niet mooi....(kan ook, toch?? )

Ik neem die tankjes wel even mee. Moet je er wel een nieuwe O-ring in zetten want die Hobao er standaard in zet zijn niet betrouwbaar.

Mocht een truggy tank (150cc) niet passen, kun je kijken naar een buggy tank (125cc). Ik heb nog iets van 3 tankjes liggen voor een Hobao, die kan je wel ff passen.

Maar ik denk niet dat het gaat lukken ;)

Gaten in je kap is toch echt erg belangrijk voor de rijwindkoeling...

Je gaat op de zelfde plek niet heel makkelijk een grotere tank kwijt kunnen verwacht ik.

_MG_5295_e_MT.jpg

@Snellehenk, ik hoop dat het gaat lukken.

@Aleq, dat geloof ik wel ja :p

@pinty, heb je die Protech Runner XB al?

@Jasper Tielen, in de breedte sowieso niet, maar in de hoogte toch wel makkelijk? En in de lengte misschien een klein beetje.

.21 motor = 3,5cc LRP Z.21R spec2 motor. Gemeten snelheid op asfalt met een gare (te lage snelheid aangevende) conrad radargun op 75 km/uur. Bandjes; voor Panthers, achter ATS. Standaard ziteen er LRP Kamikaze bandjes op en die zijn helemaal top. Net als de ATS bandjes overigens.

Voor de rest, kijk ff op de LRP site: LRP - LRP S8 BX RTR - 1/8 Nitro Buggy RTR

En de promo film:
En ja, die sprongen maken met dit ding; dat is kinderlijk eenvoudig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back