HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Ik ben vandaag weer gaan rijden. Maar ik hield mijn auto ff in de lucht, en gaf 1 seconde plank gas. Toen leek het alsof er een metaal dingetje wegsprong. Ik heb niks meer terug gevonden. Ik zag op het dak alleen een groot metaal ding, maar het was bijna zo groot als mijn motorblokje, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat het van mijn auto is. Ik heb mijn auto net ff opengehaald, maar heb niks gemist. Maar het was wel opvallend dat toen ik de uitlaat eruit haalde dat er een hele drap nitro eruit kwam. Daarvoor was het niet zo. Toen dat dingetje was weggesprongen, toen liet ik hem ff stationair lopen om mijn oom te helpen. Maar sinds dien zag ik een grote drap nitro op de stenen liggen. Daarvoor toen ik dat 'onderdeeltje' nog had, was dat volgensmij niet zo. Oke...er spatte wel wat nitro uit. Is dit een probleem, of is dit gewoon normaal? Weten jullie ook wat er eventueel weggesprongen kan zijn?

Had je je auto voordat je hem deze keer startte niet een aantal keren een tankje stationair laten draaien? Dan is er gewoon allemaal onverbrandde olie, brandstof en afterrun uit je uitlaat gelopen. Wees blij dat het niet thuis op de vloerbedekking zit ;)

Had je je auto voordat je hem deze keer startte niet een aantal keren een tankje stationair laten draaien? Dan is er gewoon allemaal onverbrandde olie, brandstof en afterrun uit je uitlaat gelopen. Wees blij dat het niet thuis op de vloerbedekking zit ;)

Haha ja gelukkig maakt het zoveel herrie! Anders had ik hem lekker binnen laten draaien :D. Maar is er al een ideetje van wat er weggesprongen kan zijn? Ik gaf plankgas en toen knalde iets keihard uit m'n tandwiel leek het wel, heb nog even nagekeken, maar er is niks. Het leek een metaal ding dat op het dak schoot, zag het en hoorde het. Ben daar boven ff gaan kijken, maar vond iets dat te groot was, dat niet bij mijn auto hoorde.

Is dit quizvraag en wat is de hoofdprijs, dat zal wel niet heel veel zijn neem ik aan want zo moeilijk is het niet. Leg de specs eens naast elkaar, de link heb je zelf al.

Als je het verschil ziet laat dan nog eens horen wat je nou precies wilt weten.

Is dit quizvraag en wat is de hoofdprijs, dat zal wel niet heel veel zijn neem ik aan want zo moeilijk is het niet. Leg de specs eens naast elkaar, de link heb je zelf al.

Als je het verschil ziet laat dan nog eens horen wat je nou precies wilt weten.

Dat heb ik al gelezen. Maar ik snap me de knetter niet waarom de Servo die ik hem 20 euro kost, en de andere option part Servo 80 euro. Wat is hier beter aan? Als ik de specs naast elkaar leg zie ik alleen dat de ene van aluminium is en een beetje sterker lijkt?

Met specs bedoel ik specificaties (= geschreven tekst) niet pics (dat zijn foto's). Bij de link die je zelf geeft staat toch echt bij hoe sterk ze werkelijk zijn. En ook staat er bij de een bij dat de tandwielen van metaal zijn en dan bedoelen ze van de binnenkant.

Denk dat je zowiezo voor €80,- wel iets anders kan kopen dan die van hpi.

Met specs bedoel ik specificaties (= geschreven tekst) niet pics (dat zijn foto's). Bij de link die je zelf geeft staat toch echt bij hoe sterk ze werkelijk zijn. En ook staat er bij de een bij dat de tandwielen van metaal zijn en dan bedoelen ze van de binnenkant.

Denk dat je zowiezo voor €80,- wel iets anders kan kopen dan die van hpi.

Oke ik wist wel dat specs de specificaties waren maar ik keek ook gelijk naar de foto's

Oke ik wist wel dat specs de specificaties waren maar ik keek ook gelijk naar de foto's

Tja... door je onbedoelde verwarring te uiten breng je ook alleen maar verwarring bij ons...

Snelle en toch nog steeds sterke servo's zijn nu eenmaal duurder, zeker als ze met metalen tandwielen komen en/of van een bekender merk zijn. Uiteraard zijn er ook goedkope Aziatische merken die prima kunnen werken maar vaak in de handen van iemand die meer eist (een serieuze racer) de gebreken merkbaar zijn in de vorm van nauwkeurigheid en het correct terug komen naar de middenstand.

Je hebt gelijk pinty. Vals alarm. Het was naar mijn mening een bodyclipje die ik vandaag tussen de tegels terug heb gevonden :banana:

Oke... Leg me eens uit hoe een bodyclip eruit kan vliegen als je je auto 1seconde uit de lucht houd om gas te geven?:rolleyes:

Grtz

Ja weet het ook niet. Misschien had ik hem niet goed vastgeklikt, maar voordat ik ging rijden had ik in totaal 9 bodyclipjes op mijn auto zitten, en nu nog maar 8, miste er dus eentje maar weer teruggevonden

Dat is de GT2 die bij HK voor 19 euro wordt verkocht maar ook onder namen zoals Conrad en Jamara officieel (en mogelijk legaal) in Nederland vindbaar zijn.

Even zoeken, hier is al wat over geschreven.

ter info; ik heb hem besteld bij conrad voor 30 euro. is als alles meegezeten had met douane iets duurder maar dan is hij iig ook niet knal oranje :D de recensies zijn goed en het gaat er mij puur om dat mijn 27mhz zender ontzettend stoort waar ik graag rijd!

Back