HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

I'm the greatest !!

tja, als niemand het zegt, moet ik het zelf maar even doen........

Maar Caretaker maakt hier wel even een punt. Dus je krijgt huiswerk van ons allen :
Leer eens alle onderdelen van de auto de juiste naam te geven ! Dat maakt het een stuk makkelijker om het uit te leggen.

Maar een compliment is ook wel op z'n plaats: Super dat je alles in 1 topic houdt (kunnen anderen wat van leren) en dat je het toch telkens probeert om te sleutelen aan je auto, ook al weet je er niets van.
Dat mag ook wel eens gezegd worden !!

I'm the greatest !!

tja, als niemand het zegt, moet ik het zelf maar even doen........

Maar Caretaker maakt hier wel even een punt. Dus je krijgt huiswerk van ons allen :
Leer eens alle onderdelen van de auto de juiste naam te geven ! Dat maakt het een stuk makkelijker om het uit te leggen.

Maar een compliment is ook wel op z'n plaats: Super dat je alles in 1 topic houdt (kunnen anderen wat van leren) en dat je het toch telkens probeert om te sleutelen aan je auto, ook al weet je er niets van.
Dat mag ook wel eens gezegd worden !!

Dankjewel! Ik zal kijken om alle onderdelen een naampje te geven :D

We kunnen er ook een quiz van maken :rolling:

Zullen we beginnen met vraag 1:
HSN, LSN en stationair schroef...waar zitten ze en waarvoor zijn ze?

Mocht die vraag te makkelijk zijn.. Dan vraag 2 er maar meteen achteraan..

Waar zit de servo saver en wat is de werking ervan..

Succes.... en vooral....

MAKE US PROUD!!

We kunnen er ook een quiz van maken :rolling:

Zullen we beginnen met vraag 1:
HSN, LSN en stationair schroef...waar zitten ze en waarvoor zijn ze?

HSN staat voor high speed needle en dat is de schroef op af te stellen en die zit bij de motor. De LSN staat voor low speed needle en dat zit bij de carburateur die open wordt getrokken om gas te geven

HSN staat voor high speed needle en dat is de schroef op af te stellen en die zit bij de motor. De LSN staat voor low speed needle en dat zit bij de carburateur die open wordt getrokken om gas te geven

Deel 1 = een 10 ;)

Maar de stationair schroef, waar zit deze?
En waar dienen deze stelschroeven voor...?

Mocht die vraag te makkelijk zijn.. Dan vraag 2 er maar meteen achteraan..

Waar zit de servo saver en wat is de werking ervan..

Succes.... en vooral....

MAKE US PROUD!!

Onder het plastic 'dingetje' dat je vast schroeft met een schroefje en de werking daarvan is dat hij de carburateur open trekt zodat de auto gas geeft?

Deel 1 = een 10 ;)

Maar de stationair schroef, waar zit deze?
En waar dienen deze stelschroeven voor...?
Bedoel je de LSN?
Ze dienen ervoor dat als je hem de ene kant opdraait dat de wielen dan stationair gaan draaien en de andere kant hoe minder hard ze draaien denk ik?

Er is echt geen hoop voor je ben ik bang. Verdiep je nu eerst eens voor je iets uitkraamt. Je maakt jezelf behoorlijk belachelijk

Onder het plastic 'dingetje' dat je vast schroeft met een schroefje en de werking daarvan is dat hij de carburateur open trekt zodat de auto gas geeft?

?????????????????????????????????????
Nu ff in het nederlands graag.

Maar idd, zoals Roland al aangeeft.

Eerst ff de manual goed doorlezen en je verdiepen in de materie..

Ik weet ook niet waar Manuel ligt. Zolang het maar niet op mijn vrouw is.. :rolling:

Dus eerst maar ff de manuAl lezen en dan antwoord geven Rajeev..

Ik weet ook niet waar Manuel ligt. Zolang het maar niet op mijn vrouw is.. :rolling:

Dus eerst maar ff de manuAl lezen en dan antwoord geven Rajeev..

Ik hoop het ook niet voor je Caretaker:lol: Maar uuhhh wat was de vraag van de quiz, ik wil namelijk door voor de koelkast, de onze ging vanmiddag stuk:(

Het ging om een servosaver..

Damn, zonde van je koelkast Roland.. Hoop dat je snel een nieuwe hebt. helaas kan alleen Rajeev hier iets winnen..

Greetz
Jim

Bedoel je de LSN?
Ze dienen ervoor dat als je hem de ene kant opdraait dat de wielen dan stationair gaan draaien en de andere kant hoe minder hard ze draaien denk ik?

Stationair schroef is niet de HSN of de LSN, maar de schroef aan de kant van je uitlaat. Hiermee druk je de gasschuif verder open of sluit je hem verder af en daarmee bepaald je hoeveel toeren je motor stationair draait.

Google kan ook op afbeeldingen, dat kan heel handig zijn als men een term noemt die je niet kent...als je er dan een plaatje bij hebt weet je meestal meteen wat het is (zo zijn servosavers er in verschillende vormen en maten);
hpi servosaver - Google zoeken

Er is echt geen hoop voor je ben ik bang. Verdiep je nu eerst eens voor je iets uitkraamt. Je maakt jezelf behoorlijk belachelijk

Komop, hij is 12 jaar en vroeg begonnen met de hobby...dus ik kan me voorstellen dat hij nog niet alle technische termen kent. Met sommige heb ik ook nog steeds moeite en daarbij hebben onderdelen soms meerdere namen (Nederlandse naam, Engelse naam, zelf verzonnen benamingen).

Ik hoop het ook niet voor je Caretaker:lol: Maar uuhhh wat was de vraag van de quiz, ik wil namelijk door voor de koelkast, de onze ging vanmiddag stuk:(

Misschien is dit een goede vervanger ;)
Walking%20Fridge%203.jpg

Back