HPI nitro MT2 + filmpjes en foto's

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Jasper, 3 apr 2004.

  1. hilbren

    hilbren Guest

    moet idd lukken:
    [​IMG]

    op deze foto is duidelijk te zien dat het zelfs met een kort uitlaat rubber lukt
     
  2. serpent dude

    serpent dude Guest

    hij zit toch met een schroef vast :? , of zijn er meer punt waar je hem aan kan vast maken..
     
  3. leuke filmpjes en foto's je hebt wel plezier van je auto
    :wink: :wink:
     
  4. hilbren

    hilbren Guest

    ja klopt, hij zit vast met een soort pootje, dat pootje zit met 1 schroefje aan de bodemplaat vast en de uitlaad zit dan weer aan dat pootje vast met 1 schroefje. de uitlaad kun je dus naar voren/achteren schuiven...
     
  5. serpent dude

    serpent dude Guest

    oh, maar natuurlijk :oops: , he jasper hoe laat ga je morge(zondag) rijden op het marko terrein..
     
  6. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Vandaag heb ik weer gereden, ongeveer vier tankjes. Hij liep nu veel beter als gister. Dat komt doordat we hem wat armer hebben gezet en het stukje rubber van de uitlaat naar uitlaatbocht hebben ingekort. Kijk maar:

    [​IMG]

    Natuurlijk heb ik ook weer een paar filmpjes gemaakt. Ga hiervoor naar deze site:

    http://www.driewieler.net/HPI_nitro_MT2/

    [​IMG]
     
  7. BlackFox

    BlackFox Guest

    Je mag hem ook eens zuiver maken :wink:

    Op je vorige filmpje sheb ik trouwens gezien dat je daar een mooi plekje hebt om te rijden (ergens op een straat met een vluchtheuvel en een fietspad ?)
    Heb je daar geen last van de buurtbewoners ?
     
  8. Rick St.

    Rick St. Guest

    Hmm nee.. geen last van al die mensen... Wel van die peuters die erachter aan rennen.. :lol: daar word je aardig ziek van :lol: Maar het is bij mijn huis... 2 straatjes verderop. Tis een erg leuke plek voor offroad en onroad... Je kan op t lange stuk mooi onroaden... en op de schoolpleinen mooi offroad.. :D
     
  9. Guest

    Guest Guest

    op de schoolpleinen offroad? lekker offroad is dat :D
     
  10. Guest

    Guest Guest

    sorry, had het 5e filmpje nog niet bekeken :)
     
  11. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Hebben jullie niets spectaculairderder.....
    Was even naar het bouwterrein gegaan, kun je hetzelfde doen als een marder, proberen dan :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
     
  12. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Jaja Marco, ik maak morgen wel een filmpje van jouw marder. Wil het wel is zien of die nou echt zo geweldig is ;-)
     
  13. BlackFox

    BlackFox Guest


    Whahahahahahaa, die peuters :lol:

    [​IMG]
     
  14. Stephan

    Stephan Guest

    Waarom laat je die dooie vogel van zo dichtbij zien :murder:
     
  15. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Dat moet je aan Rick vragen (Rcgek), want hij heeft het filmpje gemaakt. Misschien had hij genoeg van het filmen en ging die maar wat anders doen :p
     
  16. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Jasper, morgen kun je geen filmpje maken van mijn marder.
    Ten eerste kom ik rijden, heb een verjaardag, ten tweede, heb ik vanmiddag de marder alweer verkocht :lol:
    En morgen de serpent ook nog verkopen.... en dan volgende week een 1:5

    mzzl
     
  17. Rick St.

    Rick St. Guest

    WAAA.. JE KOMT NIET MET JE MARDER!?! Nou dan gaan we gewoon naar de makro... lkker bashen achter de makro :)

    Tot morgen:)
     
  18. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Vandaag heb ik met rcmonster = Herman en Rcgek = Rick gereden bij de makro. Daar zijn we lekker gaan offroaden. Herman kon maar een tankje rijden want daarna zat zijn carb vol met zand, de luchterfilter was er af gegaan. Ik kon wel lekker rijden. En uiteraard hebben we weer een paar filmpjes gemaakt.

    http://www.driewieler.net/HPI_nitro_MT2/Nitro MT jump.avi

    http://www.driewieler.net/HPI_nitro_MT2/Nitro MT jump 2.avi

    http://www.driewieler.net/HPI_nitro_MT2/Savage 2.avi

    [​IMG]

    [​IMG]

    De nitro MT is werkelijk geweldig. Hij gaat overal overheen en kan zeker tegen een stootje. Want ik ben heel vaak over de kop gevlogen.

    Om 19 uur gingen we ook weer rijden. Alleen er waren wat probleempjes. De glowdriver was leeg, de loodaccu was op. En de rotostart van Herman deed het niet. Maar dit hebben we allemaal opgelost :lol: Door twee penlites van 1700 mah uit mijn zender te halen en die aan te sluiten op de glowshot. De rotostart kreeg Rick aan de praat door de contactjes tegen elkaar aan te drukken. Er kwamen wel wat vonken van af :p

    Uiteraard hebben we dit ook gefilmpt :lol: Ik hield de twee penlites tegen elkaar en de plus pool op de penlite. Rick hield de min pool op de penlite en hij startte de rotostart door een schroevendraaier erin te steken. En Herman gaf gas.

    http://www.driewieler.net/HPI_nitro_MT2/Savage.avi

    Al met al was het een leerzame dag :lol:
     
  19. Guest

    Guest Guest

    en creatief ;)
     
  20. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    De tuned pipe set is binnen :lol: Hij ziet er harstikke mooi uit en hij past precies! Hier even een paar foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Alleen de verzendkosten, dat was 11 dollar. Hij was binnen 7 dagen binnen! Ook zat er nog veel reclame bij en een mooie catalogus van towerhobbies.

    Vanavond ga ik hem testen. Nadat ik de oplossing gevonden heb voor het vastmaken van de pijp en de glowdriver opgeladen is. Uiteraard maak ik dan weer een paar filmpjes :wink:
     

Deel Deze Pagina