HPI nitro MT2 + filmpjes en foto's

blijft altijd leuk om ander mans spulletjes te bewonderen he :lol: .
veel plezier jasper veder met je auto.

mt.jpg

Jammer dat je de vingers ziet, voor de rest wel grappig

*edit: dubbelpost

Waar is dat verwijder kruisje trouwens heen dat hier vroeger stond ?
Robert ??????

Hij maakt wel meer geluid dan dat ie vooruit gaat geloof ik :S En waarom heb je zo'n lang stuk rubber tussen je uitlaat en je uitlaat bocht? dit moet een stuk korter zijn haal je wat betere prestaties uit je motor.

Pasqual zei:
Hij maakt wel meer geluid dan dat ie vooruit gaat geloof ik :S

Inderdaad, dat komt door het achterdiff, de tandwieltjes zijn een beetje versleten.

Pasqual zei:
En waarom heb je zo'n lang stuk rubber tussen je uitlaat en je uitlaat bocht? dit moet een stuk korter zijn haal je wat betere prestaties uit je motor.

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik zal het stuk rubber wat korter maken :wink:

marco_b zei:
Maar waarom niet naar het nieuwe bouwterrein van de intratuin

Omdat dat te ver fietsen was.

subaru zei:
veel plezier jasper veder met je auto.

Dank je. Dat zal ik zeker hebben ;-)

Dat meer geluid dan dat ie vooruit komt komt echt niet door een kapot diff. Want voor is ie nog goed en dan krijg die de meeste power op het wegdek en gaat je motor geen meer toeren van maken. Ik zou toch is wat gaan proberen met andere tandwiel verhoudingen want dit vond ik wel gaar klinken.

Misschiens is je versnellingsbak los ?
Ik heb dat laatst ook gehad en ik dacht ook dat het mijn diffs waren. Schijfje van de versnellingsbak terug aangedraaid en het ging weer :)

hij blijft inderdaad heel raar hangen jasper, toch maar is nakijken :wink:

Misschien ligt het aan mij hoor, ik hoor hem namelijk alleen wat harder draaien als hij op dat pleintje rijdt... en daar ligt zand, en icm met die banden zorg dat voor aardig wat wielspin

en dan krijg je het effect waar pasqual het over had:
Pasqual zei:
Hij maakt wel meer geluid dan dat ie vooruit gaat geloof ik :S

ik heb dezelfde banden onder m'n rs4 MT, en dat geeft precies hetzelfde effect als wat ik bij hem zie.... ik vindt het wel leuk rijden zo eigenlijk

(uitlaadrubber moet je nog wel effe wat inkorten :P )

Back