Hpi Pro 4

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Erwin_Pro4, 23 jun 2004.

  1. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    is ook geen digitale weegschaal en is best kut gewogen, doe het binnenkort ff op een goede weegschaal.

    denk btw dat mijn accu aardig zwaar is vergeleken met andere accu's.

    Hij weegt btw met body, zonder accu , wel met motor, ontvanger, regelaar 1130 gram.

    accu van 400 gram 8O
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    mijn accu weegt 396 gram, deze is wel saddle pack gemonteerd met goudbusjes van corally

    Groet Robo
     
  3. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Packs met meer mAh zijn zwaarder dan packs met minder mAh, maar volgens mij is 1530 gram toch gewoon een prima gewicht?! Die 30 gram zal je de kop niet kosten zolang je niet meerijdt in de top van het NK.
     
  4. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    kee, das mooi, ik rijdt niet in de top, ik ga nu pas echt goed beginnen zeg maar met clubwedstrijden enzo.
     
  5. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    leuk, aangezien ik op mijn 18de het NK in wil stappen help ik je graag met vragen enzo. ik word nu ook veel door een NK rijder geholpen. en ik moet zeggen het bevalt me heel erg.

    Groet Robo
     
  6. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Mijn Ta-04 PRo weegt compleet 1650 gram. Is een bekend probleem met dit chassis, maar ik rijd ergens onderaan mee voor de lol, dus zo erg vind ik het niet. Mijn volgende auto wordt wel een stukkie lichter, dat wel.
     
  7. MOD666

    MOD666 Guest

    Mijn mission weegt 1550 gram. Het is wel de glasfiber versie.
     
  8. marvin

    marvin Guest

    Ik denk dat je dan best zware electronica gebruikt, mijn pro 3 met carbon onder en boven deck weegt met 3000 accus, carson racer 11 regelaar, standaar futuba ontvanger en servo, weegt met zware (HPI) kap rond de 1500 gram, ik moet voor de races 1550 wegen, en heb 40 gram moeten bijplakken, terwijl ik nog te ligt was, met transponder kwam ik net 3 gram boven de 1550
     
  9. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    tja dat vraag ik me eigenlijk af, er word wel gezegd bij bijvoorbeeld de tamiya eurocup dat je auto 1500 gram moet wegen (met ball diff 1550) maar is dit met of zonder transponder gewogen?

    en de nomac, wegen die ook zonder of met transponder?

    ik was namelijk vergeten mijn auto weg te brengen (om te wegen) met het NK omdat ik schade had... nooit meer wat van gehoord :? :twisted:

    Groet Robo
     
  10. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    mijn servo weegt ook redelijk wat, en dan nog een ontvanger die ook niet al te licht is, maar ik vind het best zo
     
  11. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    het is prachtig om mee de clubwedstrijden in te gaan. maar zo als jaap al zei, je als je niet in de top van het NK mee rijd maakt het niet uit.

    ik zelf vind het gewoon leuk om te doen (en ach alle kleine beetje helpen).

    Groet Robo
     
  12. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    Vanaf dit jaar moet de auto met transponder (Persoonlijk of hand-out maakt niet meer out) >= 1500 Gr. wegen.
     
  13. marvin

    marvin Guest

    Trouwens, die pro 4 die op onze club rijd is van Erwin, en Erwin rijd ook NOMAC, mischien kent iemand hem hier. Maar hij rijd dus met de pro 4 ook NK's.
     
  14. Xearo

    Xearo Guest

    ik maak morgen pics.
     
  15. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    jij maakt morgen pics :? waarvan of ken jij Blackx toevallig ofzoiets.

    vraag me af wat die Xray wegen gaat. maar hoe komt het dat een 3300 accu zwaarder is als een 2400
     
  16. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    ja, van mijn pro 4 maakt die foto's :)
     
  17. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    in een 3300 zitten andere materialen verwerkt dan een 2400, een 3300 moet ook meer vermogen leveren dan een 2400. voor diepere info, moet je verder vragen.

    Groet Robo
     
  18. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    alvast 1 plaatje, let niet op de kabels :p , moest ik nog vastmaken.

    [​IMG]
     
  19. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    heb je nu zulke slappe veren of heb je je dempers Absurt hard staan (naar beneden gedraaid)???

    voor de rest ziet het er ZEER netjes uit :D

    Groet Robo
     
  20. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    slappe veertjes, std zijn ze niet zo sterk, anders zouden ze zelfs heen en weer bewegen, nu zitten ze gewoon goed
     

Deel Deze Pagina