Hpi Pro 4

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Erwin_Pro4, 23 jun 2004.

  1. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    pff vind dat je ringen (ben even de naam kwijt) nog al ver naar beneden zitten, word waarschijnlijk nieuw setje demper veertje??
    want zo kun je maar moeizaam afstellen lijkt mij

    Groet Robo
     
  2. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

  3. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    prachtig staaltje race auto, zeer netjes hoor.

    die schuimpjes bij je stuur armen en je boven draag armen, is dat je eigen idee, of zijn die van HPI?

    Groet Robo
     
  4. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    is std van hpi, vond het ook een raar idee, maar wel handig zo,

    Heb trouwens wel iets kapot gereden vandaag, 1 draagarm. reed echt precies verkeerd tegen de zijkant aan. was gelukkig aan het einde.

    rijdt trouwens aardig lekker, heel erg soepel. stuurt goed, en goede wegligging
     
  5. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    Rijd je altijd met 2 anti-roll bars :?

    Die schuimpjes hebben meer auto's die gebruik maken van ballcups, oa. de TC3 heeft deze.
    Het schijnt tegen het stof te zijn of zo.
     
  6. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    die stabilisators zaten er standaard al bij
     
  7. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    ik heb ook lang zitten twijfelen en testen of ik wel of geen roll barr (stabilisatorstang) aan de voorkant op me auto ging zetten, uiteindelijk toch maar gedaan reed toch beter, het ligt ook aan je rij steil enz....

    Groet Robo
     
  8. marvin

    marvin Guest

    die schuimpjes zijn deels tegen stof, maar grotendeels zorgen ze ervoor dat je verbindingen minder speling hebben, dus dat er minder beweging verloren gaat.
     
  9. DjangoT

    DjangoT Guest

    tering wat een straks ding :p 8O :D vet man!!! btw, herman steeds zeuren om pics zijn ze er zeg je niks "jaloer"s"whehe neej man grapppie
     
  10. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    jaloers NO WAY :twisted:

    gaaf bakkie man ziet er strak uit. welk circuit rij jij dan ??
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hij woont in Z-Holland, Gouda ?
     
  12. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    hij zei in een topic hier boven dat hij bij PK racing heeft gereden, mede is ook de vloer van PK (grone) herken baar op de foto. en ik heb hem een PBtje gestuurt en gevraagd wanneer hij op gouda zou gaan rijden ALS hij op gouda ging rijden, en schreef mij terug dat hij naar PK ging.

    Groet Robo
     
  13. Joris

    Joris Guest

    ja deze foto's zijn idd genomen @ PK racing in Dordrecht. Daar hadden we een mini meeting met een aantal members van een scooterforum. En tsja op dat forum zitten ook een aantal R\C liefhebbers, o.a. ik. Het was een gaaf daggie. En die Pro 4 liep erg hard op dat kleine baantje ( 12T triple corally ;))
    Ik kon m met mijn TA-04-S niet bijhouden ( had ook met weggligging van mijn kant te maken) maar kortom, PRO 4 is puur geweld :twisted:
     
  14. Xander

    Xander Guest

    Waarom denken jullie dat het hier ineens zo druk is? :p
    Erg nette bak moet ik zeggen! :W
     
  15. Joris

    Joris Guest

    hahaha, hele scooterforum komt dit forum even ownen! :D

    just kiddin' maar Erwin zekers een zeer toffe bak, al dat alu en carbon maakt me toch best wel jaloers!!
     
  16. Stephan

    Stephan Guest

    Ziet er zeer strak uit ja, het enigste wat ik "minder" vind is de batterybar.
    Waarom doen ze die nou weer niet in carbon, het heeft verder niet zoveel nut, maar als hij carbon was zag het er toch een heel stuk beter uit. Tenminste dat vind ik...
    Verders een hele mooie auto
     
  17. michel_rc

    michel_rc Guest

    hmm.. 8O ik denk dat ze daar vast wel een reden voor hebben :wink:

    iig ziet het er erg mooi uit 8)


    rijd dat nou eigenlijk anders met zo'n aandrijf stang [in plaats van een snaar]..?[voordelen / nadelen]
     
  18. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    snaren lopen soepeler, met een aandrijf as heb je meer tandwiel overbrengingen. de snelheid ligt ongeveer het gelijk.
    ook is een snaar minder speling gevoelig, een auto met aandrijfstang heeft meer speling in zijn aandrijving dan een auto met snaar, maar als jij gewoon op de parkeerplaats rijd dan maakt het helemaal niets uit

    Groet Robo
     
  19. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    ik heb eens ergens een pol gezien op radio control zone denk ik
    en daar koos de meerderheid voor cardan aandrijving
    60 à 70% zelfs...

    ik ken er geen mening over hebben, ik heb enkel cardan maar ik denk toch dat het beter is.
     
  20. Stephan

    Stephan Guest

    Een snaar rekt misschien wel wat uit na een tijdje, maar dan span je hem weer aan en is alles weer in orde. Als er speling op je cardan-as is dan kan je dat niet zo 123 weghalen.
    Ikzelf heb alleen ervaring met snaar, en tot nu toe geen problemen mee gehad.
     

Deel Deze Pagina