pff vind dat je ringen (ben even de naam kwijt) nog al ver naar beneden zitten, word waarschijnlijk nieuw setje demper veertje?? want zo kun je maar moeizaam afstellen lijkt mij Groet Robo
prachtig staaltje race auto, zeer netjes hoor. die schuimpjes bij je stuur armen en je boven draag armen, is dat je eigen idee, of zijn die van HPI? Groet Robo
is std van hpi, vond het ook een raar idee, maar wel handig zo, Heb trouwens wel iets kapot gereden vandaag, 1 draagarm. reed echt precies verkeerd tegen de zijkant aan. was gelukkig aan het einde. rijdt trouwens aardig lekker, heel erg soepel. stuurt goed, en goede wegligging
Rijd je altijd met 2 anti-roll bars :? Die schuimpjes hebben meer auto's die gebruik maken van ballcups, oa. de TC3 heeft deze. Het schijnt tegen het stof te zijn of zo.
ik heb ook lang zitten twijfelen en testen of ik wel of geen roll barr (stabilisatorstang) aan de voorkant op me auto ging zetten, uiteindelijk toch maar gedaan reed toch beter, het ligt ook aan je rij steil enz.... Groet Robo
die schuimpjes zijn deels tegen stof, maar grotendeels zorgen ze ervoor dat je verbindingen minder speling hebben, dus dat er minder beweging verloren gaat.
tering wat een straks ding 8O vet man!!! btw, herman steeds zeuren om pics zijn ze er zeg je niks "jaloer"s"whehe neej man grapppie
hij zei in een topic hier boven dat hij bij PK racing heeft gereden, mede is ook de vloer van PK (grone) herken baar op de foto. en ik heb hem een PBtje gestuurt en gevraagd wanneer hij op gouda zou gaan rijden ALS hij op gouda ging rijden, en schreef mij terug dat hij naar PK ging. Groet Robo
ja deze foto's zijn idd genomen @ PK racing in Dordrecht. Daar hadden we een mini meeting met een aantal members van een scooterforum. En tsja op dat forum zitten ook een aantal R\C liefhebbers, o.a. ik. Het was een gaaf daggie. En die Pro 4 liep erg hard op dat kleine baantje ( 12T triple corally ) Ik kon m met mijn TA-04-S niet bijhouden ( had ook met weggligging van mijn kant te maken) maar kortom, PRO 4 is puur geweld :twisted:
hahaha, hele scooterforum komt dit forum even ownen! just kiddin' maar Erwin zekers een zeer toffe bak, al dat alu en carbon maakt me toch best wel jaloers!!
Ziet er zeer strak uit ja, het enigste wat ik "minder" vind is de batterybar. Waarom doen ze die nou weer niet in carbon, het heeft verder niet zoveel nut, maar als hij carbon was zag het er toch een heel stuk beter uit. Tenminste dat vind ik... Verders een hele mooie auto
hmm.. 8O ik denk dat ze daar vast wel een reden voor hebben :wink: iig ziet het er erg mooi uit 8) rijd dat nou eigenlijk anders met zo'n aandrijf stang [in plaats van een snaar]..?[voordelen / nadelen]
snaren lopen soepeler, met een aandrijf as heb je meer tandwiel overbrengingen. de snelheid ligt ongeveer het gelijk. ook is een snaar minder speling gevoelig, een auto met aandrijfstang heeft meer speling in zijn aandrijving dan een auto met snaar, maar als jij gewoon op de parkeerplaats rijd dan maakt het helemaal niets uit Groet Robo
ik heb eens ergens een pol gezien op radio control zone denk ik en daar koos de meerderheid voor cardan aandrijving 60 à 70% zelfs... ik ken er geen mening over hebben, ik heb enkel cardan maar ik denk toch dat het beter is.
Een snaar rekt misschien wel wat uit na een tijdje, maar dan span je hem weer aan en is alles weer in orde. Als er speling op je cardan-as is dan kan je dat niet zo 123 weghalen. Ikzelf heb alleen ervaring met snaar, en tot nu toe geen problemen mee gehad.