HPI Savage XS Flux Topic

filmpje 13-11-2011 savage xs

tsja ben geen "backflipper", dus die kom je niet tegen , ben geen "speedrunner" , dus helaas, ben geen " jan de bont", Edit :wij beide niet , en ja jeugd sentiment qwa muziek :D
Hopelijk een positiever bijdrage aan de deze auto , vandaag wederom geen schade:murder:, en er zijn 10 lipo's doorheen gegaan op dit stukkie grond.

Laatst bewerkt:
Ha Q,

Je bent, tot mijn gróte genoegen, dit maal toch beduidend minder voorzichtig dan in de eerdere clip :D Erg leuke video met een lékker stukje muziek eronder, enjoyed it...!

Voor de goede orde:

- Jij hebt de Stock Servo vervangen door sneller en sterker exemplaar?
- Jij hebt de Stock Steering Rods vervangen door exemplaren die vastgeschroefd worden (ipv vast ge-klikt)? Vraag dit omdat je behoorlijk wat schitterende Cart-Wheels laat zien en er kennelijk geen stangetjes los komen...:confused: Bij mij wel...!
- Banden en wielen die je in deze video gebruikt zijn zelfde maat als die van een Slash?

Vriendelijke groeten,

^Rook

Hai ,

Ik heb de stock servo vervangen van 4,5kg naar eentje van 9kg , de schokbrekers gevuld met w30 & w40 ,pinion vastgelijmd op de as met locktide 602,bec erin gedaan, vandaag een spektrum ontvanger erin gegooid.

Niks aan de stuurstangen gedaan, enige wat ik heb verandert is de servo arm van de servo naar de stuurhevels , langer gemaakt ,om zo meer " stuuruitslag" te krijgen.De rest is stock.

De banden komen van de sc af , hex 12 mm, enig wat moet veranderen zijn de standaard aluminium meenemers die er op zitten , veranderen naar de kunstof versie die meekomen .Dit omdat de alu nog een verdikking hebben zitten aan het uiteinde waarop de sc velgen niet op passen, tenzij je deze uitboord naar 6 mm in de velg.Dat was bij mij ff klooien, omdat de achterste er zo afkwamen en de voorste kei vast zaten..
Ga van de week ff de auto nalopen en naar de aandrijflijn kijken op slijtage.;)

Ik vindt wel dat de flux set een ampere junk is , ik rij met dezelfde lipo met mijn sc op hetzelfde stukje nagenoeg dezelfde rijstijl zo' n 7 minuten langer , das circa 50% meer, daar zit de mmp met de 4 pole 1410 1Y motor,
Misschien een andere motor tzt proberen...

Laatst bewerkt:
Hmmmmm, wat ik al een beetje vermoede, qwa ampere junk:confused:, toch maar eens een eagle tree datalogger kopen ;)

Laatst bewerkt:
nieuw kapje erop,

ben nu eenmaal meer een liefhebber van SC dan monstertruck :):cool:;)

CIMG1162.jpg

ja, dat was te merken aan de SC bodies die je vaak/altijd op de savage hebt.

ziet er leuk uit, voor welk model is de body eigenlijk bedoelt?

ja, dat was te merken aan de SC bodies die je vaak/altijd op de savage hebt.

ziet er leuk uit, voor welk model is de body eigenlijk bedoelt?

Ehh je bedoelt op de emaxx :mrgreen:

Body is origineel voor mini slash (1/16)
btw deze is voor mijn dochter en er moet verlichting in:p:infinity:(en niet door de kap boren en klaar)

Laatst bewerkt:
ziet er leuk uit.
lijkt net een 1/8 aangezien ik bij een SC-kap gelijk aan een 1/8 schaal denk.

als jouw XS is ingeveerd en stuurt, raken de banden dan die kap niet?

Vandaag de auto eens voorbereiden voor een vergelijk test, tot zover mogelijk, tussen een flux en velineon motor.:cool:

Nu eerst verdiepen in de eagle tree software

die lach in slowmotion is grappig!

hij heeft volgens mij de vangrail gewoon met geluk geraakt, als hij hem anders raakte was er denk ik meer stuk.

Onderschat de kwaliteit van de tbone bumpers niet hoor ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
geweldige auto lijkt mij ik heb er eergistere een besteld en komt als het goed is vandaag binnen.
ik ben nieuw hier en heb nog bijna geen ervaring dus we zullen zien of het wat wordt.

nu heb ik hem binnen en heb ik netjes de dvd gekeken die er bij geleverd is.
waarin stond dat ik men banden moest vastlijmen dus ik wielen eraf blijkt me rechter achterwiel het wiellager los te zitten terwijl de moer vast zit en deze nog vaster moet worden gezet maar dat lukt niet...
iemand een id hoe ik dit moet oplossen? ben nog niet zo heel handig met rc autos

Laatst bewerkt:
Als het zo'n vierkantssleutel is kun je bijvoorbeeld een imbus verticaal door de sleutel doen en zo meer kracht op de moer zetten door de imbus te draaien.

Back