HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Ah, ok, dank! Ik heb inmiddels een 2e hands Vorza gekocht (<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >) waar ik me wel goed mee ga vermaken. Nu eerst deze hele thread maar eens doorlezen ;).

hey welkom Douwe, ook hier op het Vorza forum ;-). Denk dat je hem eind deze week al wel binnen zal hebben, ligt er beetje aan hoe snel het geld op mijn rekening staat ;-).

Ik rijd zelf ook nog Vorza, dus op dit topic zijn nog wel hier en daar zat foto's van mijn eigen Vorza te vinden + filmpjes ;-)..

enjoy!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, ok, dank! Ik heb inmiddels een 2e hands Vorza gekocht (<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >) waar ik me wel goed mee ga vermaken. Nu eerst deze hele thread maar eens doorlezen ;).

hey welkom Douwe, ook hier op het Vorza forum ;-). Denk dat je hem eind deze week al wel binnen zal hebben, ligt er beetje aan hoe snel het geld op mijn rekening staat ;-).

Ik rijd zelf ook nog Vorza, dus op dit topic zijn nog wel hier en daar zat foto's van mijn eigen Vorza te vinden + filmpjes ;-)..

enjoy!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo vandaag even voor het eerst gereden op 4s, wat een geweld zeg ;). Springschans er bij en ik heb de 10 meter al gehaald! Een nieuwe body, wing, pinion gear en set banden zijn ondertussen besteld (via ebay) en ik moet nog even wat draden van de ESC vervangen en dan ben ik helemaal happy :D.

Hey Douwe, goed bezig..

Voor allround bandjes kan je Proline Badlands gebruiken, lekker grof profiel en werkt goed op het wat groffere terrein..

Voor iets fijner terrein (gravel etc>) heb ik VRC PRo's en die zijn ook wel fijn.

edit.. ik bedoel VC Pro's

Laatst bewerkt:
"Passen de pinions die op de mmm zitten ook op de Vorza?"
Wat een onzin vraag sorry.je weet zelf best dat er in de vorza een MMM set zit met een ander stickertje...

Maar als ik een gokje mag wagen: wat hier misschien mis gaat is dat je tandwielen van je traxxas 8 scales pakt en die zijn 48p of 32p of wat dan ook..

Hey Wesley bedoel je niet VP Pro banden?
Badlands zijn idd nice
De orginele bandjes zijn ook zo slecht nog niet.. en zijn goedkoop op ebay en velgen zijn best mooi :)

"Passen de pinions die op de mmm zitten ook op de Vorza?"
Wat een onzin vraag sorry.je weet zelf best dat er in de vorza een MMM set zit met een ander stickertje...

Maar als ik een gokje mag wagen: wat hier misschien mis gaat is dat je tandwielen van je traxxas 8 scales pakt en die zijn 48p of 32p of wat dan ook..

Dit was een aude quote die ik vergeten was te verfanderen. De vraag moest zijn: De pinions van de E maxx maar ik weet het al dus zoon onzin was dit niet.;)

Maar je kan dus geen pinions van de E maxx gebruiken op de Vorza ondanks dat het de zelfde zowat de zelfde setup is.

Ja dat had je wel ongelukkig neergezet dan zo begreep er al niks van :p
Het setje maakt verder niet uit he aleen de asdikte en het soort tandwielen
Maar dan weet je nu wel hoe het zit

Kleine tip: bij NL modelbouwwinkels zijn die pinions best duur, ik zou ze of op ebay halen of van een ander merk als je toch in nl haalt voor het zelfde geld of nog minder heb je ze van robinson racing bijv denkik

Back