HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Idd lang leve ebay

Net besteld op ebay stock hpi pinions 18t & 19t voor 7.74 euro per stuk ex verzenden.
Gekombineerde verzending het scheeld idd ergveel in nl zijn ze gemiddelt 20 euro per stuk ex verzenden.

zo vanmiddag na 2 weken weer eens gereden. Altijd weer verrassend en leuk die power, vooral als je pas nieuwe 4s packs hebt gekocht..

hier wat onscherpe fotos' ;-) tegelijkertijd rijden en foto's maken met de Galaxy ;-s

2012-05-07%252017.26.01.jpg

2012-05-07%252017.26.22.jpg

2012-05-07%252017.25.42.jpg

Ik had een tijdje wat ontvangst problemen als ik echt wat ver van mij af reed, dus toch maar een antennerietje gemonteerd en een klein rietje steekt nu net uit tot bovenkant kap. Ik heb een Spektrum Dx3r + mini-ontvanger.
Probleem lijkt nu opgelost.

;-)

bedankt! ik probeer al mijn offroad auto's in dezelfde kleurencombinatie te hebben (mettalic blauw/wit) dus van de winter veel kapjes gespoten..

Heb heb geen stukje lexaan ? Van een oude of ongespoten kap ?, daar maak ik ze vaak van .

V1.13.3

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo de armen zijn helaas anders..
Maar motorsports heeft gelijk.. dit is een onderdeel wat een beetje modelbouwer zelf wel kan fixen/modificeren
Een setje kant en klare mud guards lichtelijk modificeren stelt ook niet veel voor.

Als je nog andere speciale onderdelen zoekt.. bij amain zijn die guards net zo duur aleen meer verzendkosten..
Ik meld dat even omdat je daar kunt bestellen mocht je nog andere speciale onderdelen nodig zijn want amain heeft een hoop
Grts

Heb nu de Savox servo die eerst op mijn E maxx zat er op gezet.
Nu heb ik het geluk dat die niet stoort op de elektronica ook niet bij erg snelle stuurbewegingen.kort om ik heb van alles geprobeert mar hij stoort niet.:D

Nu rijd ik op 4cel.

Als ik nu op 6cel ga rijden heb ik dan meer of minder kans op storingen?
En waarom?:confused:

gr.

Back