tapen helpt nie op 6s met een vorza
ze ballonen dan nog steeds en ze rekken en strekken na tapen nog alsof ze willen zeggen wat nou tape (vooral de standaard banden)
ook de draadjes truuk werk niet , gewoon omdat de banden te soft compound hebben en te slap voor 6s zijn
ook door het ballon effect hebben ze veel meer en onregelmatige slijtage als je goed kijkt ernaar
is lochgish ook want meeste contact vaak met grond is het midden van de band
het enigste is als je op 6s wilt rijden is stugge baanden nemen en het liefst Threated ones
ik personelijk heb echt heel veel soorten geprobeerd maar de meeste draai ik na 2 x heen en weer rijden in 1 run aan gort
of ze scheuren open of komen er gewoon afzetten.
ik rijd nu al een tijdje op Sweepsracing gt8 banden
deze komen er niet af en slijten ook veel mooier af als een echte band hoort te doen
ook deze zijn treated en heel erg stuk je kan ze net niet inknijpen
ook balon effect is bijna nul met deze banden en dat scheelt zo veel in power en snelheid (heel erg merkbaar)
ook een voordeel is dat tie bijna niet meer wheelies maakt maar echt strepen trekkend wegrijd op full drag
(vaak in wielies mot je is op je achterbanden letten dat zijn dan net pizza napolitana's) LOL
voor speedrunnen zweer ik nu bij deze banden en ze zien er nog waanzinig uit ook
nadeel ervan is wel je besteld ze niet bij harry de rc boer op de hoek te halen zijn maar je bij sweeps zelf
dus dat word invoeren en btw betalen (heb nog geen Eu zaak ermee gezien vandaar)
ja er zit iets in de UK een zaak , maar heel vaag want hebben nooit stock voorraad shit op sweeps en altijd ja die komen binnekort
dus wil je ze er nie afdraaien op 6s dan zal je iets stugs moeten nemen ala touringcar of zo
of foams
ik zelf heb foams gereden van bananaracing usa maar vind het niet tof rijden (wel vreselijk snel)
maar ik zweer zelf bij rubber compount *veel mooiere controlle en veel minder stuiter effect*
Sweep Racing Tires US HQ. BEST RC Tires, BEST PRICE, SAME DAY FREE SHIPPING! RC Car & Truck Tires & Wheels
ze hebben ook offroad spul kwa banden maar heb er zelf geen ervaring mee omdat ik geen ofroader ben
maar 99% asfalt en dan zo hard mogelijk.
In mijn USA kennisen kring weet ik wel mensen die met ofraod sweeps rijden maar die rijden allmemaal 4s bijna ipv 6s
!! waarschuwing !!! ze zijn nie goedkoop de sweeps
maar ja je wilt formula 1 dan kost het ook foruma 1 HAHAHAHAHAHAHA
dus tapen kan je vergeten op 6s