Klinkt bemoedigend wil evt wel laten weten wat de bevindingen zijn als ik hem echt goed getest heb.
Ik ga ongeveer voor dezelfde snelheid vertanden (komt bij mij niet precies als het maar belachelijk snel gaat

).
Deze motor zou normaal iets beter moeten zijn voor mijn verbruik, omdat ik 6S rij zal ik in een gunstiger toerengebied komen en dat en de grotere can zouden er voor moeten zorgen dat deze motor nog wat koeler draait.
Een 1520 was wat toeren betreft denk ik nog beter geweest, maar die was me denkik te lang geweest voor in deze auto.
Dit is zon beetje het grootste wat je in deze auto kwijt kunt denk ik, en deze motor is al te groot voor een hoop autos, en is bijv ook langer als volgens bepaalde regels zoals ROAR is toegestaan, heb ik natuurlijk maling aan

Ik verwacht opzich geen echt grote verschillen, maar ben wel benieuwd.
Ik heb zelf altijd een goed gevoel bij die castle-neu motoren.. vind ze wel mooi, geen hoeken en gaten waar zand in komt, en sensor is voor mij toch aleen maar een nadeel. en dit zou normaal toch iets beter moeten zijn.
Als ik ooit nog een 1/8e truggy uit ga rusten zou daar misschien zelfs wel een 1717 in willen proberen, ben benieuwd hoeveel koeler dat zou draaien denk dat heel fijn zou zijn.
Maareh ik ben ook wel benieuwd naar die vechtrobot trouwens

En ja de Hotbodies Alu servo horns zijn wel fijn ik zie heel veel mensen ook op autos van totaal andere merken deze horns gebruiken. Ze zijn niet echt lang lekker simpel. Past bij mij absoluut als gegoten.
Wat betreft de BEC powerbookje deze kan je inderdaad instellen met de castle link.. als het goed is tot aan 7v met de juiste firmware tegenwoordig.
Bij mij werkt het uitstekend met een 1256 heb nooit glitches en heb als het goed is op 6v staan.
Maar je kan tegenwoordig met een hoop servos die of veel stroom trekken of high voltage zijn te kort komen, en dan ben je een extra glitch capacitor nodig die je in de ontvanger zet, of een externe bec de mmm bec is niet super sterk.
Maar dit verhaal hangt ook heel erg van je zender/andere electronica af.
Zoals ik zei ik heb geen problemen, maar als ik een spektrum zender aan mn auto zou hangen had ik direct ellende.
Grts