HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

wil je me nu beweren dat de nieuwe lrp zender brol zijn ofwat, ik heb een zeer deftige zender van lrp met ingebouwde fail-safe , en die doet het zeer goed,
trouwens als ik het voetbal veld kan oversteken , is dat voor mijn MEER dan genoeg, anders zie ik mijn auto niet meer,

kicken op een een merknaam noem ik dat,

tuurlijk spectrum is goed, maar de prijs ook!!!

maar nooit denken dat jij de beste hebt, er zijn ook ander dingen , die goed kunnen zijn,

ik heb een 2.4ghz op mijn ERBE prima zender nog nooit het einde bereikt, en nooit storing

en een 2.4ghz van LPR voor mijn vorza, prima zender en ook nog nooit het einde ermee bereikt, nog nooit storing

60meter niet overdrijven he, met een 2.4ghz zender,
mijn modellen , rijden ongeveer 90a 100 per uur, dan zou ik geen 2 sec mijn gas kunnen inhouden,
ik en mijne maat rijden soms dat we onze auto's niet meer horen, enkel een bewegende stip in de verte,

pas op we rijden dan enkel speedruns
wat jij beweert is

dikke zever!!

Kicken op een merknaam? En dat zeg jij met een zender van LRP? :bye:

Ik rij zelf met een Futaba 3PK met een 2.4GHz fasst systeem, maar ik merk echt wel dat het een fatsoendelijke zender is. Hij kost dan wel echt flink wat geld, en daar zal zeker nog een beetje 'naamgeld' bij zitten maar hij is het dubbel en dwars waard.

@erevobe ik denk dat je hier de bal volledig mis slaat hoor :D Erik had het op de 60m dat de extra functies van de spectrum werken... Dit is ook terug te vinden op het net zie ik net ...

Hij had helemaal niets gezegd over de LRP zender van jou hoor ... :) Of staat dat ergens tussen zijn tekst? :)

Hij heeft alleen enkele storingen gehad met de standaard HPI zender die bij de Vorza zit ... en dat had hij mij via pm meegegeven ;)

60 meter met telemetry .. ik kwam laatst niet verder dan 30.
Bovendien week de temp sensor zo'n 5 tot 8 graden af van mijn losse temp gauge (temp op telemtry waren lager).

Hallo erevobe,

Datgene wat is schreef was voor Kurtje nav van een PB wat ik naar
hem had geschreven. Zoals je kunt lezen is mij schrijven totaal geen reactie op datgene wat jij schreef De naam LRP komt niet voor.
Hieronder datgene wat Kurtje schreef:

Hey Erik
thanks voor de pm :wink: Is dit echt waar? Zelf al last mee gehad?
Ja ik had toch een bedragje van +-200euro in gedachten dat ik wou spenderen...
Al de extra functies zoals toerenteller, snelheidsbepaling, warmtebepaling enz... werkt dit ook op een electro?
Makkelijk in te bouwen?

ik citeer van Kurtje Zelf al last mee gehad?? Wij hebben het over de standaard zender die bij de Vorza geleverd wordt. Ik heb het probleem met de standaard zender dat hij achter op de baan de auto laat stoteren.

Dus beste erovobe; wees een beetje relaxed. :rolleyes:
groet, Erik

wil je me nu beweren dat de nieuwe lrp zender brol zijn ofwat, ik heb een zeer deftige zender van lrp met ingebouwde fail-safe , en die doet het zeer goed,
trouwens als ik het voetbal veld kan oversteken , is dat voor mijn MEER dan genoeg, anders zie ik mijn auto niet meer,

kicken op een een merknaam noem ik dat,

tuurlijk spectrum is goed, maar de prijs ook!!!

maar nooit denken dat jij de beste hebt, er zijn ook ander dingen , die goed kunnen zijn,

ik heb een 2.4ghz op mijn ERBE prima zender nog nooit het einde bereikt, en nooit storing

en een 2.4ghz van LPR voor mijn vorza, prima zender en ook nog nooit het einde ermee bereikt, nog nooit storing

60meter niet overdrijven he, met een 2.4ghz zender,
mijn modellen , rijden ongeveer 90a 100 per uur, dan zou ik geen 2 sec mijn gas kunnen inhouden,
ik en mijne maat rijden soms dat we onze auto's niet meer horen, enkel een bewegende stip in de verte,

pas op we rijden dan enkel speedruns
wat jij beweert is

dikke zever!!

En wat ik als nadeel van telemetry heb gehoord: weer extra draden rommel in de auto, en niet toegestaan tijdens wedstrijden

Ja content van die DX3s spectrum?
Gebruik je ook al die extra dingen?

Want zoals hier al geschreven zijn het weer een pak extra kabeltjes om aan te sluiten enz...

Gebruik zelf ook de LRP 2.4 Ghz F.H.S.S zender, niks op aan te merken...

Oja sorry wel 1 dingetje, hij is zo goedkoop hahahaha

Nu inderdaad het budget moet niet op hoor :)
dus indien een goedkoper model ook zal volstaan, mag dat gerust ook naar voren gebracht worden...

Zie bvb ook de instap DX3e overal staan van Spektrum, iemand hier ervaring mee???

Telemetry draden (voor temp) viel me mee. Hoe dan ook ik heb een DX3S en vind het een fijn zendertje, vooral het menu is gewoon super overzichtelijk en gemakkelijk te begrijpen en het binden kan elk kind :)

Telemtry bereik was bij mij zo'n 30 meter en daarna viel hij weg (bij mij in de straat). De tempsensor week ook zo'n 5 tot 8 graden af van mijn losse temp meter (telemetry zat lager).

misschien een keer een Vorza dag organiseren bv
in het midden van het land (utrecht raco2000) is daar animo voor?
hoor het graag

het zijn maar 3 extra kabels die in je receiver gaan 2 met een hitte sensor en met een rpm sensor tis echt geen hele kabelboom hoor.

Tjah ... Tis en blijft dood gewicht waar je niks aan hebt ....

De zooi wijkt af als de pest had een verschil van 30 graden op de temp sensor , en de rpm sensor doet z'n werk helemaal niet

jammer ik zat zelf ook aan een DX3s te denken maar as die prut niet werkt dan hebben we er ook niks aan

Back