weten we ook of de 5Ah 20c batterijen in die container zitten?? (niet genoeg voor een 120amp MMM maar meer dan genoeg voor mijn slash
) Daar wacht ik nog op namelijk...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Valt wel mee. Heb lang twee 2S 5A 20C in serie in de Flux gebruikt. Daarna ook nog een 4S 5A 20C in de RC8Te en Flux. Merk geen verschil tussen mijn 20C en 30C cellen.weten we ook of de 5Ah 20c batterijen in die container zitten?? (niet genoeg voor een 120amp MMM maar meer dan genoeg voor mijn slash) Daar wacht ik nog op namelijk...
Ik heb zonet wat ontrustend nieuws gelezen over de HPI Vorza...
Nl de levertermijn... De RC shop waar ik hem besteld heb, sprak van 2de week mei (dus volgende week) maar ik sprak gisteren iemand op een feestje die ook een Vorza in bestelling heeft staan (al 1maand en 1week), in een winkel in Nederland, en daar was het laatste nieuws dat hij pas ten vroegste begin juni er zou zijn..???
Iemand hier meer weet van de levertermijnen van HPI en meerbepaald de Vorza?
Inderdaad dan ga ik denk ik gaan voor de E-revo...
Al meerdere malen in stock gezien bij de dealers in mijn buurt...![]()
je had toch een vorza besteld, met alles erop en eraan!!
lipo's enzo...
zou toch eerst eens met de winkel gaan praten, mocht ik van jou zijn,
je weet nooit dat je die mens nog nodig hebt![]()
Inderdaad ik heb een Vorza in bestelling staan, maar als ze eerst 1 week zeggen op voorhand... Ok dan stel je je daar op in...
Tijdens de bestelling kreeg hij te horen, 2de week mei dus bijna 3 weken... Geen probleem voor me...
Maar als ik dan langs alle kanten hoor dat de Vorza overal moeilijk vast te krijgen is en wachttijden van 1.5 tot 2 maand of meer niet uitzonderlijk zijn dan zou ik dat graag op voorhand weten! En had hij dat ook moeten zeggen
Mailtje na de verkoper is inderdaad ook gestuurd met de vriendelijke vraag als hij al iets meer weet en als bovenstaand ook het geval kan zijn... Indien we er zo niet uitkomen, ga ik zeker praten hoor als de Vorza echt zo moeilijk vast te krijgen is durf ik overstappen na de E-Revo als alternatief...
We zien eerst wel wat de verkoper te vertellen heeft![]()
idd ik zou ook zo vlug mogelijk de verkoper bellen of langs gaan, want dit zou echt niet mogen en al zeker niet zonder jou er van op de hoogte te brengen,
eens een mailtje naar hpi![]()
Of zoeken naar een Winkel die hem wel in stock heeft en daar kopen.
Zou toch liefst een wagen bij een dealer dicht bij mij in de buurt kopen...
De Vorza heb ik in mijn handen gehad, alleen was dat dik 60km van thuis...
Dus indien het niets wordt, gaat het de ERBE worden bij een lokale dealer...
Als je nog een beetje onzeker bent of alles wel goed (samen)werkt is het wel prettig om bij een lokale dealer te kopen. Als je het zelf allemaal wel weet koop je gewoon in Amerika of in HK.