HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

@ Olii. ik gebruik Traxxas op al mijn packs :-)

Hmm, Mol is nog wel te doen, al is dat ookal een uurtje rijden voor ons.
Gent-Brugge meteen wel heel erg ver...

Moet je je ergens aanmelden als je in Mol wilt rijden ? 5 euro geen probleem natuurlijk. Speciale prijs voor mijn zoontje van 9 ? Is er 220v beschikbaar ?

Over die 220V ; daar is 1 stopcontact dat me gezegt is. Wat ik er wel heb gezien is een tafelke vol met laders :p Daar zal mss wel verandering in kome nu met al die electro's ?

Ja ik had in mol toch 2 stopcontacten gezien :D hehe... Dus lijkt me van wel.
Als gast rijden gaat volgens mij alleen in het weekend, en als je zoontje korting krijgt geen idee... Op voorhand wel even contact opnemen met hun als er iemand van het bestuurd daar is...

Of kijk eens op hun forum en stuur de krikke een pm (voorzitter NBR)

En in Mol zie ik voor 90 procent allemaal nitro mannen :D

Ik had de site al gevonden idd, maar tis alleen zondagmiddag op 'dag' pasje.

Moet ff kijken of me dat overmorgen lukt, kids onder de 12 zijn gratis dus dat is wel weer leuk.

90% nitro mannen, daar moeten we dan maar eens snel wat aan gaan doen :-)

Ik denk als je vraagt aan de krikke dat je gerust ook op een zaterdag mag gaan als iemand van het bestuur aanwezig is... Is ne toffe gast!

Wel opletten met de baan haha serieus moeilijk maar oh zo fijn :D

We kunnen misschien ook eens ergens een buggy wedstrijdje houden met de mannen van hier, wil gerust ook wel eens een stukje rijden ervoor...

Ben er zeker van de Stewie ook :D

Haha, tuurlijk wil ik een eindje rijden om met de mannen hier eens te rijden. Heb daar niks op tegen.
Wil zelfs iemand uithalen als ik er niet al te ver voor moet omrijden.
Maar dat weet ge ondertussen wel denk ik.

Een auto van het werk met tankkaart blijft toch een interessante en quasi onbelaste verloning :rolling:.

Valt te zien of Roni gaat. Heb gebeld met hem en als die komt pikt die me ineens mee op;).

En hij gaat alst droog blijft dus we zulle zien!

En hopelijk kan Deadwish dan de lipo ineens brengen of laten brengen!

Kom dan maar af want vandaag blijft het goed. Morgen regen helaas :(
@ Stoomstrijkijzer, waar ga je rijden ? Als je het leuk vind wil ik best een stukje rijden om eens met de echte mannen mee proberen te rijden.

Gent brugge is een goed half uur rijden van bij mij. Dat is meteen ook het dichste circuit in m'n buurt en er zijn redelijk wat mensen met 1/8 elektro en een ook een paar 1/8nitro. Genoeg volk om tussen door eens een raceje te doen. Dat doen we meestal wel ieder weekend.

Gent Brugge is voor mij een goed 1u30 min of zo rijden :)
Nu als er heel wat volk afkomt wil ik da gerust wel eens doen...

Inderdaad vandaag zou het droog blijven en morgen regen :(

Ik heb nog niets gehoord van Roni,

Hopelijk kan Deadwish wel de lipo brengen dan naar gentbrugge want anders kan ik er ook ni veel doen:p Of dat Dafke afkomt en de lipo meebrengt. Ik weet ni we zullen wel zien:)

@ Kurtje,

Ja da weetk:). Gentbrugge is ong een uurke rijde.
Mol zal ook bijna zoiets zijn ze mss 45 min

EDIT ; Dirk stond hier juist onverwachts met de lipo:D

Hmm , ik ga ff scheure !!

Veel plezier !

Maar heren, zullen we proberen weer wat on topic te gaan met deze tread ?

Tis toch de Vorza tread en het lijkt mij vooral bedoeld voor info over de auto !

:offtopic: Vet, vet, vet:D Alleen de motor mag meer pit hebben (1900kv)
Rijdt strak , veel grip hier in het gras. Alleen die motor stelt me wat teleur die erin zit. op 4s wordt die behoorlijk warm.
:ontopic: waar kun je aan mamba's geraken ?

hmmm te weinig kracht op een 1900kv motor???
Lijkt me toch in de ideale buggy range te zitten...

Wat noem je behoorlijk warm?

andere motor??
waarom??het is pas splinternieuw
gewoon vertanden zal wel beter zijn,deadwish kennende zal hij wel een dikke vette pion gestoken hebben.het moet ook altijd op het max rijden bij hem.
hij zal het nooit leren!;) er zullen er morgen in gent er wel genoeg meehebben.

:offtopic: Vet, vet, vet:D Alleen de motor mag meer pit hebben (1900kv)
Rijdt strak , veel grip hier in het gras. Alleen die motor stelt me wat teleur die erin zit. op 4s wordt die behoorlijk warm.
:ontopic: waar kun je aan mamba's geraken ?

Laatst bewerkt:
Lijkt mij iets te zwaar vertand om in gras te rijden dan, de 1900kv op 4S zou je eigenlijk niet warm moeten kunnen krijgen. Welke motor zit erin ?

Als je gaat kijken naar een Neu Castle motor wel rekening houden met dremelen van de koelribben, die past niet zo maar. Ik zou kijken voor een originele Flux (welke ook gewoon de Castle 2200 of 2650kv is).

Heb net alles goed bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat die precies best wel zwaar vertand is. 20T Pinion. Had beter eerst naar dat gezien idd.

Heb net een reeks nieuwe pinions besteld en spurs.
Ze zouden er volgende week al zijn..

Welke motor is het Oli? Want 1900kv... Mhh, de enige die ik ken met 1900kv is een Tekin en dat is een zalige motor. Die ga ik zelf ook kopen :D
@kutweer: fuck off!

Ik weet echt niet watt voor iets het is. Het is een grijze met enorme koelgaten een voorkant en achterkant.

Heeft het geregend ? Morgen ook zegt iedereen dusja...

Ik ben net terug met de vorza gaan rijden. Kan het gewoon niet laten:p.

Uiteraard met de nodige pauzes om schade te verkomen!

Back