Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ SSI thanks voor de info! dat is toch die afsluitring als ik het goed heb? Als het dat is wat je met gasket bedoelt, die zit er inderdaad tussen...
Ja ik moet ze nog nakijken, ben met de vrouw aant shoppen hahamaar ga hem zeker volledig ontleden.
Net als de shocks, die heb ik gisterenavond vlug nog terug open gedaan en moet ik terug vullen volgens de juiste manier (shockshaft volledig indrukken en dan 1/4 laten zakken en dan dicht draaien.
Deadwish is net langs geweest. Allemaal zeer leuk. Maar ik vind wel 1 negatief puntje , misschien niet erg maar de middenachter as , Die zorgt voor de aandrijving naar de achterdiff staat wat gebogen, kan dit kwaad ? Volgens mij komt het door de kracht die op de as te staan komt met dat brushless geweld. Het asje loopt nergens tegenaan. Maar voor de zekerheid dat ik het goed weet. Deadwish zei dat het al van het begin was, en ik geloof hem daarin. Maar is dit bij jullie ook ? Zoja , weet iemand het nut hiervan ??
Hmmm Kurtje leest het onderschrift van Stewie...
Ishima Rave![]()
Veel plezier ermee en zie dat da kreng vlug bolt haha
Hopelijk morgen droog weer, ga sebiet de voorste en achterste diffs open gooien van de Vorza dus als da lukt gaat hij ook mee met de Ishima...