HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Geen idee, tis het armpje wat er gewoon bijgeleverd wordt. Tis een kunstof armpje dat verstevigd is met een alu ring. Zit uiteraard (tis de originele van ACE) als gegoten en is retesterk.
Had ondertussen de ALU versie van HPI ook binnen gekregen en die even geprobeerd, maar die zit mij veel te los en zie geen voordeel.

Dat zijn dus HPI/HB armpjes. Dat heb ik dus ook met m'n HB armpjes op m'n hitec. Een losi armpje zit daarin tegen lekker strak.

ik had een vraag. ik heb al 2x dat het voorste diffhuis kapot is gegaan 1x uitgescheurd bij de schroef waar het alluminium balkeje zit aan de kant van de uitgaande as naar binnen toe. en zondag tijden de no-nitro die 2 uitsteeksels waar de bodypost aan vast zit. is er soms enige mod ofzo iets? want zo ruig reed ik niet.

gewoon vast is vast en nee ik gebruik geen borgmiddel daar ben ik niet voor. Ik heb hem vandaag 4x extra bestelt omdat ik nou niet wil dat ik mis grijp eens kijken hoe het nu gaat dan wel apart.

ik had een vraag. ik heb al 2x dat het voorste diffhuis kapot is gegaan 1x uitgescheurd bij de schroef waar het alluminium balkeje zit aan de kant van de uitgaande as naar binnen toe. en zondag tijden de no-nitro die 2 uitsteeksels waar de bodypost aan vast zit. is er soms enige mod ofzo iets? want zo ruig reed ik niet.

alweer kapot gereden Robert? is mij 1x gebeurd.. misschien net pech gehad Robert, lijkt mij toch niet echt een veelvoorkomend probleem

nee niet echt uitgezondert van een uitgescheurde spoilermount bij de schroefjes en een gescheurde insert. Nu eventjes wachten op die spoilermount en dan 21 november blackjack winter series in Mol. en daarna lekker de plank op tot het voorjaar:banana:

En waarom rijden jullie in de winter niet, is het te koud of niet goed voor jullie Vorza, voorheen reed ik ook nog in de winter met mijn Savage lekker door de sneeuw.

Mijn problemen zijn ook niet veel op een kromme dog-bone en een gebroken rearhub na dan, hij viel van hele grote hoogte meter of 5 op de zijkant. ( skate baan geweest en tegen een kolom op gereden ).

gr
Menno

nee niet echt uitgezondert van een uitgescheurde spoilermount bij de schroefjes en een gescheurde insert. Nu eventjes wachten op die spoilermount en dan 21 november blackjack winter series in Mol. en daarna lekker de plank op tot het voorjaar:banana:

Tof! Ik ben ook aanwezig op de blackjack. We moeten nog wa BL racers vinden vind ik :D

Hmmz, misschien ff kijken of ik kan. Moet ik wel ff de joint cups (volgens mij heten ze zo) vervangen.. je kan de dogbone aarig heen en weer halen.

Back