HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Ook hier een blije Vorza rijder. Van het weekend eerste meters gemaakt meteen extra 3S lipo's besteld want op 6S rijdt ie super vind ik. Prima controle. En oh wat kun je hoog en ver springen met de Vorza. Niet normaal.

Ook ik ben niet blij met de standaard body. Wacht nu op de body van de HB VE8. Staat in bestelling. Wel de bevestiging van de kap kapot gereden. Paar andere banden 's achter langere dempers staan al op de wish list...

Kap van een VE8 gaat niet passen volgens mij. Een VE8 is veel smaller dan een Vorza. Ik denk dat de D8 kappen wel passen.

d8 zal wel lukken, rc8 kappen zijn ook vrij groot (gaan zonder problemen over een slash heen...) tower hobbies heeft bij elke kap maten staan... erg handig als je het ff zeker wil weten:)

Wanneer ik de Vorza Flux regelmatig mee ga nemen naar de verschillende banen, wat zijn de onderdelen die ik het beste in reserve kan meenemen?

Draagarmen, schoktower(s) en (weet ff het NL woord niet) rear hub carriers, als je bedoeld wat snel kapot gaat.

*edit* SSI was me net voor :-)

Leuk assortiment banden is ook wel leuk om uit te proberen, diverse verschillende diktes olie in diff en schokbrekers, veren en wat verschillende pinions/spurs (al is de 18T/48T op 4S wel de meest gebruikte denk ik).

Qua upgrades, de mod aan de achterschoks die ik ooit beschreven heb of de lange schoks achter, betere servo op het stuur !

Als ik mijn Vorza om keer zie ik dat er twee schroeven aan de achterkant van de voorwiel ophanging niet in zitten. Was bij de Vorza in de winkel ook. Hebben jullie dit ook?

Back