@stewie
sorry hoor! gelijk ik jou hier heb bezig gezien, en je zag kijken naar 2 krasjes op de bodemplaat, denk ik dat tapijt de beste oplossing voor jou is
ergens een ruimte afhuren tapijt en stootbalken plaatsen, dan ben je veilig![]()
Krasjes maken niet uit hoor, mijn HongNor is al veel harder gekrast dan de vorza van u. Ik maak daar ook geen probleem van, daar is de wagen voor bedoeld. Als hij finaal naar de klote is bestel ik wel gewoon een nieuwe.
No offence, maar als je in de pm typed dat de wagen nooit overkop is geweest en ik kom langs (130 km van huis notabene) en zie dat de bescherming van de shocks, kap en spoiler (weliswaar licht) beschadigd zijn hoeft het voor mij niet meer.
Het was eerder een princiepe kwestie dan een kwestie van de krassen zelf.
Ik geef u gelijk, technisch verkeert je Vorza in perfecte conditie, maar je hebt niet de waarheid verteld in je PM's.
Had je de foto's van de onderkant erbij gezet, had ik alsnog hetzelfde geboden en persoonlijk vond ik dat een eerlijk bod. Als je er 1 maal mee rijdt ziet die er ook zo (of veel erger) uit.
Dat ik nu in totaal ruim 400€ meer uitgeef neem ik er maar bij, heb dan wel 5 4s lipo packs ipv 1 6s.
@ Ontopic
Als ik wil heb ik straks ene maar dat is met een rode body.
Volgende week donderdag zou degene met een blauwe body binnen moeten komen.
Heb de batterijen nog niet en zal dus rustig wachten op de blauwe.