HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

En kapje binnen en ondertussen gespoten! hier het eindresultaat. Ben er wel blij mee...

Vorzaorange1.jpg

Vorzaorange2.jpg

Vorzaorande3.jpg

Inderdaad mooie body! Gisteren op Mol was er ook eentje met een zelfgespoten body van de Vorza. Ook zeer mooi gedaan in 3 kleuren!

Kurtje, op die foto zie je niks he :p Die schroeven zitten onder dat plastic ding :p

De schroeven zaten er bij mij wel degelijk in bij aankoop hoor. Gek dat ze nu eruit zijn. Wss een chineesje dat ziek was toen ze de productie draaide van deze vorza :p.

Ja, die zelf gespoten kap van de vorza was gisteren wel leuk.Had het eerst niet door, maar de vorm is absoluut dezelfde als de standaard kap.

Ben er uit. Heb de roller van Snoebel gekocht en daar zitten de schroefgaten niet eens in. Is dus van de latere modellen... (heb er wel twee schroeven ingedraaid overigens...)

Edit: hier de foto van de twee lege gaten...

Wie het weet mag het zeggen. Ja ik weet het al aardig tekeer gegaan (heeft 4 packs gereden...) ;-)

vorzas.jpg

Beste mensen,
Sinds kort ben ik in het bezit van de vorza,en zit nu met 1 klein vraagje...
Ik heb de volgende servo horn ervoor: http://www.gtmodels.com/rcmo/images/products/67167_w.jpg
Deze past NIET op de hpi servo, en ook niet op de spektrum S100 servo die bij mn DX2 zat.

Nu ben ik opzoek naar een goede servo voor in de vorza.
De reden waarom ik hier post omdat het mij super onduidelijk is bij winkels welke nou een 23 tands servo is, waarop dus de HPI servo arm goed past.
Heel graag suggesties (ik haal het meeste van mn spul bij PK)
Alvast dank
mvg

De originele HPI horn is gewoon de Futuba maat, dus al die servos en vergelijkbare passen prima. Maar ze maken de (alu) versie in 3 maten, dus altijd wel passend te krijgen. Hb Aluminum Steering Servo Horn (23) - 67167 at HPI Europe / 67168 / 67169
Zelf rij ik met de ace 1015, super servo, maar de arm past niet lekker (teveel speling naar mijn smaak) gebruik dan ook de originele ace horn, met een kleine aanpassing.

Bedankt voor je reactie.. het aparte is dat er bij de 23 die ik dus heb staat: Spectrum, Sanwa, KO Propo, JR
Ik dacht hmm spectrum met een C vast een typfout.
Maar blijkbaar niet hij werkt dus niet met de S100 van Spektrum..
Zoek er 1 van de bovenstaande merken, omdat het merk me verder niet zo uit maakt als die horns die ik al heb er maar op passen.

je kan van 4s tot 6s rijden,
is het dan verplicht om twee 2s te nemen of je ook een grootte 4s lipo erop zetten?
of een grootte 6s?

nadeel van zoekfunctie: 4s intikken heeft geen zin, als je naar info over één 4s zoekt.

Ik gebruik een enkele accu, scheelt gedoe. (turnigy 4000mah nog geen 40 dollar)
En als je een goede/dure haalt ook een beetje gewicht.
Als je je accus ook in andere wagens gebruikt of al accus hebt is 2 accus natuurlijk prima

dat kan ook, ik wou er als ik er één neem trx op zetten.
dan kan ik er ook gelijk één weghalen en als ik toch 2x 2s neem dan kan ik wel een series kabel kopen. of zijn de draden ervan te dun?

Back