HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Cool WesleyRoy, en bedankt voor het linken van mn filmpje.. nu de rest nog :P
Zal het volgende keer proberen te embedden, heb nog geen pogingen daarvoor gedaan
Grts

ik ben in mijn nopjes :lol:

vanmorgen was ik in de aldi en daar zag ik voor €35,- een gps snelheidsmeter liggen.
die heb ik meegenomen en net heb ik een paar speedruns gedaan...
volgens mij zegt de foto alles....
full

aan de bovenkant staat de huidige snelheid, maar aan de onderkant de max snelheid die je net gereden hebt... op 4s lipo 69,2 km/h!

hij zit zo op de vleugel bevestigd.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
gaaf dat is nog eens een koopje voor die prijs.. Heb wel eens zitten kijken naar een Garmin Forerunner 101 (die zie je vaak in youtube speedrun filmpjes gebruikt worden)..

Heb je die snelheid behaald met de standaard tandwielen + motor? Dan heb ik ook meteen een inschatting voor mijn (standaard) Vorza.

groeten Wesley

Die snelheid haal je nooit met een standaard vorza gearing...

Volgens mij zit hij aan pinion 18 of 19 op een 46 spur of zo...

oke, ik had het wel eens bij mijn Vorza gemeten met een Speedview app op mijn Samsung Galaxy en toen kwam ik op een kleine 50 km/u uit.

Dus dacht al, hmm 69 is wel erg hard.

Ja ok op 6S standaard gearing zal hij daar wel rond komen :$
Ikzelf rij nooit op 6S :D ziet alles veel te hard van af hoor :)

Haha inderdaad Snoebel :d

Bedoelde gewoon dat heel je aandrijving echt wel harder belast wordt.
Je moet je aandrijving na een jaar eens bekijken op 4S, ik wil niet weten wat dat is met 6S :D

Als je de ruimte hebt is het leuk hoor. dat het sneller slijt neem ik heel graag voor lief, de extra harde klappers ook.
Maar als je 'normaal' of op een baan wilt rijden is het nergens voor nodig nee, maar als je echt bruut geweld of zelfs overkill leuk vind, is het toch prima
Wel lekker als je bruut kan offroaden en speedruns tussendoor kunt maken
Hij kan het echt wel hebben heuur :p

Hier 2 fotos van mn vorza met truggy banden.
Ze lopen niet aan :D
Binnenkort ga ik even testen met D8T arms er op. lijkt me wel lollig om te proberen.
Grts

hsjptc.jpg

nee dat kan prima, heb wel de vertanding een aantal tandjes naar beneden gedaan natuurlijk.
de motor is dezelfde als die in de savage flux zit, en de aandrijving komt ook op hetzelfde neer.

zie hier een foto met D8T arms enzo op een vorza:
(Niet mijn foto dus)
vorza17.jpg

Denk er wel om dat je dan ook andere assen en turnbuckles moet hé:)
Misschien dat u dat al wel gedaan heeft maar ik dacht ik zeg het even.

Ziet er overigens wel gaaf uit zo breed:)
@ darkfire : de Flux motor in de vorza is dezelfde als is de savage flux.

Back