HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Weet niet of het past maar ik denk dat je niet voor de eerste moet gaan. Bij die kan je geen variable gearmesh in stellen dus je bent altijd gebonden aan een paar soorten pinions (of ik zie het verkeerd op de foto ;))

Np hier nog weer ff een link:
Indy R/C Raceway and Hobbies Off-Road Racing - Page 11 - R/C Tech Forums
Staan fotos van iemand die ook de koelvinnen van zn Tork motor heeft gehaald en een foto van de elite rc motormount
Of de mounts die je post werken weet ik niet 2e zowieso niet denk ik
Of de elite rc werkt op het tekno chassis weet ik ook niet zeker

Btw braxx je kan ook de spullen die er standaard in zitten waterproofen he wat van dat spul over je servo en je hoeft je niet al te veel zorgen meer te maken.
Je kan ook iets om de ESC heenbouwen genoeg manieren om hem waterproof of spatwaterdicht te krijgen
Grts

Ik dacht het juist andersom mike maar weet het niet zeker.
De mount op het tekno chassis schuif je normaal heen en weer als je de schroeven aan de onderkant van het chassis los draait, zo stel je hem in eigenlijk
Hier een foto van het chassis zonder mount er op:
http://i41.tinypic.com/b8pah4.jpg
Grts

Hehe nee ik ook niet de schroefgaten zitten 3.1 CM ongev uit elkaar (meetlint)
Op de tekno mount.
Dus een andere mount zou daar wel een beetje in de buurt moeten zitten
Anders heb je misschien een minder wijde range pinions die je kunt gebruiken..

Np hier nog weer ff een link:
Indy R/C Raceway and Hobbies Off-Road Racing - Page 11 - R/C Tech Forums
Staan fotos van iemand die ook de koelvinnen van zn Tork motor heeft gehaald en een foto van de elite rc motormount
Of de mounts die je post werken weet ik niet 2e zowieso niet denk ik
Of de elite rc werkt op het tekno chassis weet ik ook niet zeker

Btw braxx je kan ook de spullen die er standaard in zitten waterproofen he wat van dat spul over je servo en je hoeft je niet al te veel zorgen meer te maken.
Je kan ook iets om de ESC heenbouwen genoeg manieren om hem waterproof of spatwaterdicht te krijgen
Grts

wat van dat spul over je servo en je hoeft je niet al te veel zorgen meer te maken.

Dat spul wat je zegt, bedoel je daar plastidip mee? of welk spul bedoel je?

Ik zou idd je servo dippen :p
Esc: [URL="
How-To: Waterproof Mamba Max ESC - WARRANTY INTACT! - YouTube[/URL] zou ik zoiet doen
In de vid ook wat spul te zien wat je kunt gebruiken
Andere receiver box lijkt me dus ook niet nodig..
Grts

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou idd je servo dippen :p
Esc: [URL="
How-To: Waterproof Mamba Max ESC - WARRANTY INTACT! - YouTube[/URL] zou ik zoiet doen
In de vid ook wat spul te zien wat je kunt gebruiken
Andere receiver box lijkt me dus ook niet nodig..
Grts

Nope niet doen,!,wat gebeurt er ?,er gaat condens ontstaan tussen de print en de plastic-dip,waardoor de boel gaat corrideren met als gevolg dat de electronica komt te overlijden.

Best is vocht te vermijden, anders de ballon truuk, die kan je na het rijden weer weg halen zodat de boel kan drogen,gooi je daarbij de electronica in een bak met rijst voor een dag, ben je helemaal goed bezig .....

Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk weinig ervaring met waterproofing persoonlijk hoor..
Maar volgens mij heb je mijn bericht niet goed gelezen...

Het ESC filmpje wat ik plaatste maakt een nieuw omhulsel om de gehele ESC!
Het is niet mijn advies om plastidip op je ESC te gebruiken op wat voor manier dan ook :p
Aleen de servo zou ik wel dippen.. ken er die dat zo hebben en gaat goed.
Hopelijkk zo duidelijk corrosie verhaal kende ik wel in ieder geval goed trouwens dat je het nog even meld hier.
Grts

Dippen met wat dan ook is zelf weten, corrosie gaat langzaam ......:rolleyes:

Voor de rest genoeg gezien waarbij met plastic dip het wel fout gaat ....

Of gewoon vocht / regen vermijden :):rolleyes::p

Dus jij zou een ballon om je servo heen doen? opzich lijkt mij daar ook niks mis mee
Het probleem is wel dat door hoe servos meestal bevestigd zijn dit niet te doen valt zonder meestal al in je chassis of bevestigingspunt te gaan zitten zagen..

Die video voor je ESC lijkt mij zowieso de beste manier.. als je klaar ben haal je hem uit die behuizing en je garantie is nog intakt

Zou jij iets anders adviseren dan?^^

Ah ja had je topic gezien bij bouwtips indd dat van de servo was aleen niet blijven hangen :morning::p

Tja volgens mij is die superglue methode uit die laatste link, met zon rubber ringetje erover opzich een hele mooie methode
Lijkt me vrij simpel en zeer goed

Anders heb je dus volgens mij het probleem dat er bijna geen waterpoof servos kant en klaar worden verkocht..
Zwaarste is dus die hpi ..lijkt me gewoon te weinig torque voor een 1/8 buggy
Heb wel aleen bij amain gekeken..
Grts

Waterproof servo's en regelaars zijn wel te koop. Alleen waterproof ontvangers bestaan niet. Dus moet de ontvangerbox waterdicht worden toch? :confused:
En volgens mij kan eigenlijk elke elektromotor wel tegen water want ik heb zelf gezien in de hobby shop hoe er eentje werd ingelopen ONDER water!
:D

Waterproof servo's en regelaars zijn wel te koop. Alleen waterproof ontvangers bestaan niet. Dus moet de ontvangerbox waterdicht worden toch? :confused:
En volgens mij kan eigenlijk elke elektromotor wel tegen water want ik heb zelf gezien in de hobby shop hoe er eentje werd ingelopen ONDER water!
:D

Ehhh spektrum marine ???

Laatst bewerkt:
Back