de snellere x0-1 halen net 130mph
probleem met een x0-1 is dat tie nie rtr 100mph haalt
je moet hem unlocken met de iphone en speed pinion/spur monteren
die ze meeleveren (dan doet tie top 103)
ik personelijk vind het een tof ding om te zien maar als je echt gericht gaat zoeken op x0-1 vind je heel veel dingen als overrated by Traxxas en overpriced wallmart toy in topics (zelfs op Traxxas forum zelf)
helemaal leuk word het als je x0-1 killer googlen doet
dan zul je zien dat niet alleen een ofna hem achterlaat maar ook
Kyosho Inferno Gt 1 , Serpent , Rustlers , ofna dm1 en gtpe2
OOK PERSONELIJK BOEIT HET ME WEINIG OF Klamath
bewijs wil en zien en het niet geloofd
at the rest
op dit moment zij
dwayne moore en Johnracerx echt het gekst
reden beide ook al net als draven Rustlers dichtbij de 100 mph toen de x0-1 nog moest uitkomen.
dwayne moore is trouwens bezig met een project nu ook met een Neu motor en zit ook pas net aan de 130 mph (dus Neu zegt niks)
John daar in tegen rijd ook nog steeds met de 2200kv mamba motor en dan met een xl2 esc op 8s
141 mph
ook gewoon op een 2200kv deze zijn echt zo sterk kwa power en kunnen dus makkelijk 6s aan of zoals john doet 8s
veel in ofna of vorza gebruiken een 2650kv maar dat word een broodrooster op 6s (kan wel) maar dan elke 2 runs 15 min wachten tot tie koel is geworden.
ook kwa prijs en het leuk houden is het meer de moeite waard om met ofna te werken als met traxxas
zo wie zo alles paar procent duurder geworden de Traxxas onderdelen paar maanden geleden 15% dacht ik + de duurdere 21% BTW
ofna kwa aanschaf vele malen goedkoper en ook echt gewoon makkelijker en leuker sneller te maken.
en komt bij dat je voor een ofna zoveel verschillende body's hebt van 350z tot mclaren tot impreza tot bmw dtm kappen.
het leuke van heel het verhaal is wel de ofna word zo snel door
HAHAHAHA Traxxas gears en een single speed conversion koppeling
ook heb ik van jonh geleerd (heb hem gewoon via You tube pm gestuurd en blijkt een hele down to earth kerel te zijn die je graag helpt)
dat je de body met shoe goo moet behandelen of Ultra fix en daarna dun laagje fiberglass erin moet leggen.zodat de body niet teveel flex heeft met rijden
ook rijd hij met 200 gr gewicht in voorkant voor betere grip en tractie op voorkant.
kortom : Traxxas x0-1 word echt te hoog aangeprezen kwa speedrunning maar neemt nie weg vind het nog steeds een meesterlijk ding om te zien maar je hebt gewoon veeeeeel sneller erbij inmiddels.
en oh ja !!!!
er zijn al gewoon vorza rijders ook die heel dicht in de buurt komen van een x0-1 voorbij gaan
Aussie rc en Mccoy zijn er twee.
ik personelijk vind dat heerlijk om te doen : speedrunners scene bijhouden en tips aan elkaar schenken en weer bouwen om sneller te gaan en te verbeteren.
waar een ander helemaal opgewonden raakt van modder en springen en zo veel mogelijk snel door het bos gaan of de lokale crossfiets baan (kan ik me voorstellen hoor en respect voor die mannen)
maar ik vind het uitzoeken kwa speedrunnen en naar huis sleutelen een week lang en verbeteren en volgende runs weer wat meer pakken leuk.
overigens no offence naar x0-1 (vind dat een pracht ding om te zien) nog steeds
maar er is gewoon gekker kwa hard gaan