Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ikzelf heb een turnigy nano tech 6s lipo 6000mah.
Die was volgens hobbyking waar deze maar 70 eurp 164mm eenmaal binnen gekregen was de lipo 157mm en paste dus prima. Ik moest zelfs het bakje kleiner maken.
Na drie ritten te hebben gereden heb ik 2 keer de aandrijfaa linksvoor kapot gehad.
Eerste keer wristpin doormidden. Tweede keer aandrijfas doormidden. Duh. Nu heb ik standaard al de +1 mm versies dus 92mm
Nu is de vraag zou hier iets veter voor te koop zijn.
Ik heb even een aandrijfas van mijn pulse ter vergelijking eruit gehaald. Deze as is vele malen beter geconstrueerd en bijna 2× zo dik. Raar want de pulse gaat maar de helft zo hard. Zou dit een oplossing kunnen zijn.
Is de as niet te lang, als u een mm extra heeft?
Dan gaat hij klemmen en aanlopen in de diff cup bij volledig uitveren, en zal hij in het gleufje blijven steken en door de kracht knappen.
Nee de eerste assen waren van hotbodies en de langere zijn van hpi.
Er is ook een WCE versie die moet van sterker materiaak zijn maar die is nergens op aarde te koop zowat. En ik betwijfel of die het wel houd.
De eerste assen van hotbodies zijn overal te koop maar de langere van hpi dus ook nergens
Welke banden kan je het beste nemen voor harde zandgrond en veel bochten? Zijn dat banden met kleine pinnen dicht op elkaar of juist grover profiel. En de hardheid van de band is zacht juist veel grip?
Lijkt mij met meer kleinere pinnetjes op hardere ondergrond, omdat hij dan meer contact maakt met de grond.
Zachtere banden geven meer grip inderdaad, kijk maar naar de Formule 1, maar die slijten wel sneller dan een hardere band, dus daar moet je een compromis tussen zien te vinden ( grip en slijtage )
Ik ga eens kijken wat een goede keus is. Rij nu vooral met de standaard banden of met een setje grove pinnen. Daar heb ik het gevoel mee dat de auto gaat glijden op harde zandgrond.
je zou een verloopstekker moeten maken of kopen van 4 naar 2 draden/aansluitingen. op je regelaar.
Mij lijkt dat dit gewoon moet kunnen hoewel ik dit niet ga doen met mijn forza
omdat ik meerdere auto's heb die ook op 2cel rijden en ik die accu's dus goed kan gebruiken.