Leuk gemaakt ja. Wat ik mis is een lipo alarm. Op deze manier geen enkele controle wat er nog in je lipo zit.![]()
Je kunt een lipo buzzer gebruiken... en ik zag bij HK een UBEC met geïntegreerde buzzer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk gemaakt ja. Wat ik mis is een lipo alarm. Op deze manier geen enkele controle wat er nog in je lipo zit.![]()
This is a mistake by our warehouse keeper,we did shipped one lot around 300 pcs of the receiver spare parts without inputting any software. We had informed all our customers to recall them back to us,but some of them already sold out.
Please contact the reseller and return them back to us.
We apologize for any inconvenience caused.
Hubsan technology company Ltd.
Ik heb zelf deze in gebruik:
Portable Dual USB "20000mAh" External Battery Power Bank w/ Adapter for GALAXY S4 / i9500 + More - Worldwide Free Shipping - DX
20000mAh is wel wat overdreven denk ik, maar werkt perfect.
vaak klopt het toch niet wat er op de verpakking staat, mischien kan je er nog achteraan mailen dat je het toch nog terug hebt gevonden en dan een foto maken van een andere verpakking![]()
dat klopt ook wel weer ja![]()
Net een mailtje gehad van Banggood,ze hebben het filmpje gezien en ik krijg een nieuw receiver boardje toegestuurd.
@ jorispicooz: En zelf zonder te liegen![]()
Ik heb mijn X4 ook binnen.
Tezamen met 5 380mAh accuutjes.
Het is wel ff wennen , maar het vliegt leuk!
Veel fun voor weinig geld.
Ik heb de accu's een keer leeggevlogen en weer opgeladen en er ging 385 mAh in (met balanceren....geeft een iets vertekend beeld).
Gewoon op max amps: 5A in mijn geval.(met de 5 accu-kabel)
USB laden gaat ook lekker snel overigens.
Ik ben nog een beetje aan het oefenen en heb 'm nog niet eens in expert mode gezet.