Klein praktisch tipje..
Ik heb zelf een ultimate, waarvan de motor volledig onder de kap zit.
ik ben er achter, dat het af en toe echt ### is om te zien of de motor nu wel of niet voldoende heeft aangezogen.
immers, als je vrolijk blijft starten zonder dat hij peut heeft, kun je jezelf een lamme arm slaan.. maar gaat hij het niet doen.
ik heb daarvoor de aanvoerleiding een keer via de buitenkant laten lopen.
dus 2 doorvoeren door de huid van de kap, buiten de kap een lus, en dan weer door naar binnen de kap en de carb in.
nu kun je ook de ingaande slang ff dichtknijpen als de motor geen zin heeft om uit te gaan.
en je kunt zien of de motor uberhaupt aanzuigt.
weet je ook zeker dat je tijdens het tanken, niet de carb aan het overspoelen bent. (stel, het ventiel werkt niet zoals de bedoeling is ;-))
aangezien de carb bij jou net binnen de kap valt, wordt het dan een zooitje.
en misschien is het handig in deze fase al wat gedachten te laten lopen over het feit "wat als de motor eruit moet"
nu kun je nog iets..
ik heb het bij 1 kist niet op tijd gedaan.. wat een pokkeding is dat geworden bij motoruitdagingen..
wordt wel echt een gaaf ding

is dat trouwens een 46ax die erin zit, of is het wat anders?
en inderdaad, na een paar dagen mag er niet meer worden bewerkt van het forum.
dit kan weer open worden gezet, dat moet even bij Burp aangevraagd worden.