Zo, even wat anders (man wat heb ik een hekel aan schuren en plamuren en zo...) , racet-u-mee van het seizoen.
De auto is inmiddels heel goed, afstelling gaat redelijk, banden smeren snap ik nog niet. Ik krijg er alleen maar minder grip door, dus daar ben ik maar even mee gestopt. Ik heb alleen pech gehad door eigen stommiteiten, los van de kap heb ik geen schade aan de auto gehad dit jaar.
Ikzelf kan er gewoon de ballen van, en concentratie is ver te zoeken. Als het wel even goed gaat rijd ik zo 3 à 4 plaatsen verder naar voren. Dit jaar ben ik 13e geworden. Er waren totaal 53 deelnemers, maar maar 21 hebben 4 of meer races gereden. De overige deelnemers hadden dus automatisch 100 punten of meer meer dan die 21. Ik denk dat ik met een andere kop op de schouders in de top 10 terecht had kunnen komen, wie weet volgend jaar.
Over volgend jaar; ik weet nog niet wat ik ga doen. De F1 auto vordert langzaam, maar daar wil ik eerst eens flink mee oefenen voordat ik besluit of ik er mee durf te racen. De TT is gewoon goed, mag even uitelkaar - schoon - inelkaar, en de accu's zijn gaar door mijn eigen stommiteit. Een nieuw kapje is ook geen overbodige luxe, ik heb de Ebbro nog liggen. We zullen het zien.
Graag wil ik de organisatie, zowel van de Cup als van de individuele races, bedanken voor een leuk jaar. Soms schop ik een beetje tegen regels, zeur ik een beetje, maar ik heb weer een erg leuk jaar gehad en iedere keer naar de racedag uitgekeken.
Hugo