Dak stuurcabine gedicht
Weer kans gezien om de afgelopen week een paar uurtjes aan mijn truck te bouwen.
Heb nu eindelijk het gat in het dak van de stuurcabine maar eens dicht gemaakt.
Was dus weer even stevig plamuren en schuren geblazen. :lol:
Daarna de bodemplaat van de sleeper ook maar eens afgemaakt.
Deze had ik al wel op maat gemaakt maar nog steeds niet gelijmd.
Dit maar meteen met de epoxylijm gedaan zodat ik het niet nog eens extra hoef te verstevigen.
Aangezien dit onderdeel straks toch de hele kap en alle elektronica moet gaan dragen meen ik daar liever geen risico

.
Op het aangebouwde stuk heb ik zelf een paar strips gemaakt van ABS zodat ik de sleeper goed aan de bodemplaat kan schroeven.
De tweede accubak heb ik nog maar even laten zitten.
Weet op dit moment nog niet zeker of ik deze staks door eventuele wilde plannen nog nodig heb.:lol:
Ben ook nog een poosje met de binnenkant van de kap aan het stoeien geweest om alle naden nog eens extra te versterken met epoxylijm om er zeker van te zijn dat ik na verloop van tijd geen last krijg van scheurtjes op de naden.
Toen ik daar toch mee bezig was, gelijk de hele binnenkant van de kap maar even nagelopen op oneffenheden en deze maar even weg gewerkt met, ja hoor een likje plamuur. :lol:
En dan nu bij hoge uitzondering een kijkje in de kap.
Binnenzijde sleeper.
Binnenzijde stuurcabine en motorkap.
En dan nu, kastje dicht.
Na dit alles ben ik nu bezig met het uitzetten van het ramenplan op de sleeper.
Ook dit wil ik weer een beetje afwijkend doen dan anders, wil de ramen nl in echte raamrubber gaan leggen.
Maar eerst maar eens even een poosje tegen het plan aan kijken of ik het echt zo wil hebben.
Want ik wil er wel zeker van zijn voor ik de gaten in de sleeper ga aanbrengen.
Heb het volgende in gedachte.
Zo laat dit plan dus eerst maar even op me inwerken voor dat ik dit ga uitwerken. :lol: