Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net m'n motoren binnen gekregen, ziet er top uit! Wel een vraag aan Alex: de gaten in de carbon propellers lijken me flink kleiner dan alleen al de as van de motoren, hoe ga ik die kunnen bevestigen?
Netjes opboren tot 8mm, en dan steeds in stapjes van 0.5mm groter. Bij voorkeur met de kolomboormachine![]()
Welke motoren heb je nu gekozen dan? De Turnigy D3536/8 1000KV motoren waar eerder naar gelinkt is die hebben volgens HK motor adapters van 5mm.
Opboren naar 8mm lijkt mij dan niet nodig? Tenzij het vanwege speciale adapter ringen is?
Alexzzz zei:Ik vertrouw met grotere motoren de originele motormounts alleen niet meer....
Waarom niet? Bedoel je daarmee dat mijn motormounts misschien ook niet goed zijn? Ze voelen mij behoorlijk stevig aan!
Poging twee deed helaas ook weinig. Deze keer was de ontvanger gekoppeld aan de zender en hadden we de esc rechtstreeks aan de throttle gekoppeld van de ontvanger zonder de naza ertussen. Toch deed de motor niks toen ik 'm probeerde aan te zetten. Moeten de esc's eerst geprogrammeerd worden, of is er iets anders aan de hand?