Zal morgen eens proberen, ik heb zo'n quanum schuimding, en -5
Als het een of andere reden normaal werkt, dan snap ik er niks meer van

ben benieuwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal morgen eens proberen, ik heb zo'n quanum schuimding, en -5
Ik kon zowel met als zonder hetzelfde zien op het schermpje in de Quanum DIY FPV Goggle. Als ik voor 100% FPV zou vliegen zou ik zonder bril vliegen, was zelf prettiger zonder bril. Alles hangt natuurlijk ook wel een beetje van de fresnel lens af die je er in zet.Als het een of andere reden normaal werkt, dan snap ik er niks meer van
ben benieuwd.
Je kan Naze32 ook voorgesoldeertbestellen. Maar zelf voor iemand met matige soldeervaardigheden moet het niet zo moeilijk zijn om de headers erop te solderen.Je begint me wel te overtuigen met zo'n post. haha
Maar ik vraag me af hoe moeilijk het is om een Naze32 bord aan te brengen, moet je dan niet alles helemaal solderen? En zijn deze niet heel lastig in te stellen? Vergeleken met de KK bordjes. Ik dacht aan KK vanwege de eenvoud. Ik vraag me toch echt af hoe groot het verschil is tussen een Naze32 en KK board in vliegen, op de echt specifieke details.
Ik ga het lezen, bedankt voor de link.
Hier snap ik niets van. Dan zou dat artikel dat ik eerder linkte dus niet kloppen? Even ter bevestiging: je hebt -5, dus je bent short-sighted. Als je dat ding op hebt zonder bril, zie je even scherp als met bril? Als dat zo is ben ik erg blij.Ik kon zowel met als zonder hetzelfde zien op het schermpje in de Quanum DIY FPV Goggle. Als ik voor 100% FPV zou vliegen zou ik zonder bril vliegen, was zelf prettiger zonder bril. Alles hangt natuurlijk ook wel een beetje van de fresnel lens af die je er in zet.
De link die ik in mijn main post heb gezet is voorgesoldeerde naze32, koste maar 1 euro meer dan de niet gesoldeerde versie.Je kan Naze32 ook voorgesoldeertbestellen. Maar zelf voor iemand met matige soldeervaardigheden moet het niet zo moeilijk zijn om de headers erop te solderen.
De Naze32 vliegt gewoon erg prettig. superstrak (spoort als een trein) De yaw is wel weer knudde (ook op een tricopter)
KK2 vliegt iets minder strak maar is ernstig eenvoudig in te stellen en te tunen. daar kan geen bluetooth, wifi, smartphone, tablet app tegenop. De yaw van een KK2 is veel beter.
uiteraard is dit slechts mijn mening.
De Naze32 vliegt gewoon erg prettig. superstrak (spoort als een trein) De yaw is wel weer knudde (ook op een tricopter)
KK2 vliegt iets minder strak maar is ernstig eenvoudig in te stellen en te tunen. daar kan geen bluetooth, wifi, smartphone, tablet app tegenop. De yaw van een KK2 is veel beter.
uiteraard is dit slechts mijn mening.
Ah ik zag het. Leuke feature van de naze32 is dat je de orientatie kan aanpassen. Je kan hem dus 90 of 180 graden draaien.De link die ik in mijn main post heb gezet is voorgesoldeerde naze32, koste maar 1 euro meer dan de niet gesoldeerde versie.![]()
Bij een naze32 moet je dit dan ook echt een heel eind omhoog schroeven. Mijn tricopter kreeg in met default yawrate gewoon niet gekeerd. Met een yawrate boven de 1 begon het een beetje erop te lijken. Gevolg was wel een enorme overshoot van soms wel meer dan 90 graden.Yaw is feller te krijgen door de yaw rate omhoog te schroeven.
Zowel bij Naze32 als bij KK
Ik ga het lezen, bedankt voor de link.
Hier snap ik niets van. Dan zou dat artikel dat ik eerder linkte dus niet kloppen? Even ter bevestiging: je hebt -5, dus je bent short-sighted. Als je dat ding op hebt zonder bril, zie je even scherp als met bril? Als dat zo is ben ik erg blij.
De link die ik in mijn main post heb gezet is voorgesoldeerde naze32, koste maar 1 euro meer dan de niet gesoldeerde versie.![]()
Ja klopt, heb ook een video gezien van iemand die dat deed, maar vind het niet fijn om zelf aan een voeding te prutsen en kabels door te knippen.Ik heb een oude computercvoeding omgebouwd (12v).. totale kosten nog geen 5 euro.
En daar dan de charger op aansluiten.
Haha, ja ik weet het klinkt wat raar.Je gaat wel zelf een (race)quad in elkaar zetten, maar geen voeding verbouwen.. hm.. ;-)
Voeding: 50 watt lijkt me wat licht?
Dus ik zou met die charger van 50 watt die ik eerder gelinkt had wel 1 battery kunnen laden, maar niet meerdere tegelijkertijd waarschijnlijk?ik heb een 2x100watt charger met netvoeding. Prima voor die lipotjes.
Ik laad wel meestal 6 lipos parallel altijd.
Dus ik zou met die charger van 50 watt die ik eerder gelinkt had wel 1 battery kunnen laden, maar niet meerdere tegelijkertijd waarschijnlijk?