Indoorvlieger
Forum veteraan
Mooi, maar geen groen? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien niet echt handig, maar toch
Ik heb verleden maand een aanhangwagen gekocht, bij gebrek aan een overdekte stalling of dekzijl er maar een overschot(3x2m) vijverfolie overgegooid, de regen heeft de rest gedaan. Ik bezit nu een waterbak van 1,2 op 2 mrt 30cm diep, waar ik mijn modellen in kan testen.
grts
johnny
hahaha zo maken de buren elk jaar een zwemdock voor hun kinderen
ook als de vijver moet leeg gemaakt worden dan zet hij er zo zijn vissen in
gr raf
Misschien niet echt handig, maar toch
Ik heb verleden maand een aanhangwagen gekocht, bij gebrek aan een overdekte stalling of dekzijl er maar een overschot(3x2m) vijverfolie overgegooid, de regen heeft de rest gedaan. Ik bezit nu een waterbak van 1,2 op 2 mrt 30cm diep, waar ik mijn modellen in kan testen.
grts
johnny
Over het algemeen hebben Peugeot (oude type's) slecht remleidingen omdat deze van staal zijn en ongecoat, deze worden vaak vervangen voor bij apk voor koperen, Daar maak je de meeste kans bij, Je kan ze ook nieuw halen bij de automaterialen zaak en gaan bij de meeste p/m, Kosten ?? vanaf 5 a 6 euro tot 12 a 14 (afhankelijk de dikte)Max op welke auto ben je koperen remleiding tegen gekomen ?