Zo heb de esc binnen. de as zit vast en draait soepel. stekkers ook binnen dus lekker wezen solderen. MAAR...... toen ik de stekker in de ec5 huls wilde steken maakte ik kort sluiting GRRRRRR is de lipo nu dood of gevaarlijk. heb al het forum doorgezocht maar nog niks gevonden. weet wel dat lipo's gevaarlijk Kunnen zijn.. was een korte sluiting hij ging nogal stroef in de huls dus had even met een tang hem vast gepakt en daardoor sluiting gemaakt paar flinke vonken.. schrok me echt de pleuris.....
de lipo staat niet bol en kan ook geen brand plekken zien op het folie. hij is niet warm of warm geworden.
de gok niet nemen en wegdoen? of voorzichtig proberen of hij nog leeft. het is een 5s 5000Mah turnigy lipo dus een beste jongen als daar wat mis mee gaat is dat ook meteen goed fout denk ik...?
Gr Thom Aka Archer
de lipo staat niet bol en kan ook geen brand plekken zien op het folie. hij is niet warm of warm geworden.
de gok niet nemen en wegdoen? of voorzichtig proberen of hij nog leeft. het is een 5s 5000Mah turnigy lipo dus een beste jongen als daar wat mis mee gaat is dat ook meteen goed fout denk ik...?
Gr Thom Aka Archer