@Jan. Jaa dat word idd een dure grap. dan ga ik dat proberen en een hele lading van die propjes bestellen. van 38mm tot 45.47mm?!? of is richting de 50mm gaan weer meteen overkill van mij haha.
Zo wederom even een update. inmiddels zit te voorkant bijna in elkaar. de pontons zijn klaas geschuurd en afgevlakt. het kapje heeft zijn draadwerk en die ga ik nog opvullen. waar er delen van de spanten missen komen kleppen zodat ik bij het interne werk kan komen, de rest kan ik nog niet dichtmaken zonder dat ik mezelf in de vingers snij met het plaatsen van de motor as servo etc.
hierbij wat plaatjes
Nu komt de grote vraag wat gaat erin aan hardware.
ik heb een redelijk lijstje in me hoofd maar motorisch zit ik te twijfelen.
en ik twijfel tussen deze 2 leopards
LEOPARD Model 4060 KV1500 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM124 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
LEOPARD Model 4060 KV1900 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM126 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
of zal ik voor 300 watt extra gaan en deze doen.
LEOPARD Model 4065 KV1800 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM132 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
ik ga beginnen op 4s met stap naar 5s later als hij uitgebalanceerd is.
180hobbywing esc werd me overal geadviseerd dus dat word hem zowiezo.
wie kan mij helpen aan wat motorisch advies. beide leopard krijgen hun koeljasje.mantel om natuurlijk
Gr Thom
Zo wederom even een update. inmiddels zit te voorkant bijna in elkaar. de pontons zijn klaas geschuurd en afgevlakt. het kapje heeft zijn draadwerk en die ga ik nog opvullen. waar er delen van de spanten missen komen kleppen zodat ik bij het interne werk kan komen, de rest kan ik nog niet dichtmaken zonder dat ik mezelf in de vingers snij met het plaatsen van de motor as servo etc.
hierbij wat plaatjes
Nu komt de grote vraag wat gaat erin aan hardware.
ik heb een redelijk lijstje in me hoofd maar motorisch zit ik te twijfelen.
en ik twijfel tussen deze 2 leopards
LEOPARD Model 4060 KV1500 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM124 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
LEOPARD Model 4060 KV1900 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM126 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
of zal ik voor 300 watt extra gaan en deze doen.
LEOPARD Model 4065 KV1800 4 Poles Brushless Motor for Car and Boat IM132 - Sensorless Brushless Motor - Brushless Motor & Accessories - RC Car & Parts
ik ga beginnen op 4s met stap naar 5s later als hij uitgebalanceerd is.
180hobbywing esc werd me overal geadviseerd dus dat word hem zowiezo.
wie kan mij helpen aan wat motorisch advies. beide leopard krijgen hun koeljasje.mantel om natuurlijk
Gr Thom
Laatst bewerkt door een moderator: