Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn Hype vloog vandaag perfect !! met de NTM motor op 740 watt met 2x 3s lipo's parallel aangesloten. via een gps module geklokt op 108 km/pu.
leuke snelheid voor een trainer ....
ik heb Flaperons met 2 standen. werkt perfect. de snelheid neemt af, en hij blijft horizontaal zweven bij een landing. ze hangen beide naar beneden, en bij een stuur correctie gaat 1 gewoon iets omhoog. in combinatie m2et de staart kun je ook nog zo instellen dat deze iets naar achter neigt om een lekkere landing te maken. aanrader dus.
een vriend heeft voor de fun eens 3 gyro's op een 3d toestel gemonteerd en het werkt perfect. het toestel kan theoretisch alleen vliegen. elke windvlaag corrigeert hij direct en perfect nalang hoe gevoelig je alles instelt.
dus een gyro op een vliegtuig is niet eens zo gek om te doen.
gr.
...
maar zit te denken tussen een brandstof of een electro kist
brandstof: Calmato trainer
Electro : u can fly RTF 2,4 GHZ
wat raden jullie aan en is de u can fly geschikt om mee brevet te vliegen?
...
Vandaag de nieuwe setup geprobeerd.
@MarcoFR, ik vlieg nu met dezelfde setup als jou, met de NTM 1800 Kv motor, alleen met een 10 x 6 prop en jeej dat ding knalt er vandoor haha.
Vertikaal gaan is nu voor de UCF gelijk aan horizontaal vliegen hahaha.
Zal de prop vervangen voor een 10 x 5.
Kon nu ongeveer 7 min vliegen met 2 2200 35C lipo's.
Inmiddels achter gekomen dat de ailerons als flaps naar beneden moeten staan om af te remmen.Als ik deze stand gebruik gaan mijn ailerons allebei omhoog ..................