Heb gister,
de 4S-2500 GX binnen gekregen voor in de Vanquish.
Eerst ff de vanquish in elkaar lijmen en dan zullen we het eens gaan proberen.
Ben benieuwd....
Groeten,
Jeroen
mmmm Ohja daar had ik ze vandaag

Groeten,
Jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb gister,
de 4S-2500 GX binnen gekregen voor in de Vanquish.
Eerst ff de vanquish in elkaar lijmen en dan zullen we het eens gaan proberen.
Ben benieuwd....
Groeten,
Jeroen
Prima, dan laat ik het zo staan.zolang dit als vergelijk materiaal gedaan word en niet als recleme, zie ik er niet zoveel problemen in.
wel zoals opgemerkt, rc technics is reeds lang trouwe sponsor van het forum, neem tenminste daar eens een kijkje op hun site![]()
> Vermogen weet ik zo niet heb niet gemeten,
Vandaag nu ook gemeten aan mijn CX 3300mAh S5, en ik kon het niet geloven maar ik zat boven de 2kW met de CX. Dat was van de FP EVO maar 1.6 kW( meeting zijn gedaan met twee nieuwe accus's 5 tot 10 vulchten achter de rug ) . De setup van mijn extra 58" is tussen de meting niet veranderd, behalve dan de accu. In Ampere uitgedrukt was het dus 90A voor de FP vs. 117 A voor de CX. Ik heb meteen na de meeting een kleiner prop gemonteerd, want dit is dus echt te veel. Ben van 16x8 naar 15x8 gegaan en nu zat hij op 92 A ( weer rond 1.6 kW ).
Dit geeft me we vertrouwen in de CX 10s 5000 mAh, voor mijn extra 88"
de Jeti regelaar kan dus 115 ampere kortstondig aan en de accu's hebben er ook geen moeite mee. Beteken dus dat ik zo'n 4kW max ga hebben op een 7.6 kg kist
Nu nog afwachten hoe lang ze dit uithouden.
Bart,