Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens! Heb ik onlangs mogen ervaren, en een paar posts terug beschreven.Balsa met een twee snijdertje is al helemaal niet te doen, geeft allemaal draden!
Enerzijds zegt je "diamant vertand is the way to go", de beste dus.Diamantvertand voor zacht hout is the way to go. Al spanen deze geheel niet maar verpulveren/raspen. Meer hitteopbouw in de frees. Grotere kans op breken [emoji6]
Dit is prut (ook voor de dremel). De naamgeving is wat verwarrend. 'Diamant vertand' is wat anders als een freesje met diamandkorrels. De frees waar jij om vraagt is de laatste, het lijkt op schuurpapier qua struktuur, diamant vertand lijkt meer op een micro rasp, micro schaafjes.Dus jaap is dit wat dan ?
20pcs 0.6mm Shank Diamond Hole Saw Cutter Drill Bits
https://banggood.app.link/JLTiM7nkdC
Helemaal mee eens! Heb ik onlangs mogen ervaren, en een paar posts terug beschreven.
Enerzijds zegt je "diamant vertand is the way to go", de beste dus.
Vervolgens schrijf je "Meer hitteopbouw .. Gtortere kans op breken", waaruit ik op meen te maken dat er toch nog betere freestypen zijn. Ja? Welke?
Als ik frees in hout, zet ik de diepte op pakweg de helft van de diameter. Dat gaat goed. Alhoewel een keer een frees bij te grote acceleratie van de machine. Denk ik, omdat het na het instellen van een lagere accelleratie niet meer is voorgekomen, en er wel weer heel wat metertjes gefreesd zijn.
Dit is dan iets mooi UIT je frees , techniek als kunst![]()
Bespannen met folie. Dan kan hij met de perslucht worden afgeblazen.Het zou inderdaad niet misstaan als kunst aan de muur.. Wel een gedoe met afstoffen![]()
Geen idee. Hij is snel! Heeeeel snel. Roeren op nul = 80 km/u!Folie zou net zo goed een mooi resultaat opleveren, of zou de constructie dan niet sterk genoeg zijn?
Hè toe, van de buitenste twee-drie ribben tot de tippen transparant?Maar serieus, dit plaatje is met een transparante beplanking gemaakt. Hij wordt vol beplankt. Dus al die mooie ribben is straks pure herinnerring.![]()
![]()